close

So Comment

記得唔好叫錯嘢! 金之藏

唔信,唔信,又去……(乙-)
我都話大坑除咗雪糕、拉麵同西餅,無嘢好食,無間得啦。吓!人就係咁得意,一早都下咗結論,但係朋友話有間串燒店……明明唔信,唉!唔信,唔信,又去……

格局

小店,得四張 4人枱,枱櫈亦簡陋。大家小心揀位,雖則得 4張枱,近門口那張好凍,近廚房兩張好大風,因廚房有個超勁抽氣扇,只要大門開少少都會製造到一道氣流,吹到髻都甩!一度,我叫佢關咗個冷氣,佢哋答話根本無開冷氣,哈哈,咁 4張枱得一張係坐得,仲有,嚴重!杯茶好難飲!

食物

首先,串燒係會燒出好多肥油,佢哋又蠢蠢哋選用黑色嘅碟,咁食物一上枱,都未見食物就先見油。

 

牛脷$32/串。年輕人可以叫, over 50歲千祈唔好叫,又實又硬,牙都咬崩。
豚腩燒$22/串。必食,又抵又好食,我叫了兩串再 encore兩串;肥的腩 part燒了大部分肥,變得少少似豬油渣咁,好香。

 

魷魚$28/串。又係要食,我亦 encore了兩串,因為全部都係魷魚鬚呀!燒得剛剛好,好 juicy,剛熟,正!
安格斯牛小排$48/串。叫呢個仲蠢,牛肉又唔靚,燒得又太熟。
煙肉包蠔$38/串。 OK啦,不過如果$38/串,我寧可食多兩串豚腩燒。

 

燒雞中翼$22/串。雪藏味好重,燒得唔夠撚手,皮又唔夠脆,裏面啲肉又唔夠 juicy,太乾。
雞柳$22/串。雞柳又冇咁勁雪藏味噃,反而又好食過雞翼,不過都係太乾,可能汁燒好啲。

 

雞皮(收了$44,單就話兩個 order,但有 4串,咁唔知係$22/兩串,定佢收少兩串$???)
算好食,食得出心機,不過遠遠不及佢對面的「五谷」燒雞皮燒到好似一片薯片咁,好脆,好味,而且一定係新鮮雞!

 

和牛粒$128。牛都係唔夠靚,味道唔錯,但因為係和牛,所以冇乜牛味。但旁邊的蒜粒(好細粒,好心斜切大片啲啦)一定係「半煎炸」定,因為腍晒!唉,咁嘅天氣點可以炸定啲嘢呢?牛肉粒底有一塊厚洋葱,呢碟嘢上枱時,同時來了刀叉,但得一份刀叉,我哋 4個人,朋友問刀叉要嚟食乜?侍應話切洋葱,我朋友開始切,切到一鑊泡,我特地影低把殺人都唔死嘅刀畀大家睇。咁我當然又八卦咁話,下次可唔可以叫廚房打十字切埋塊洋葱,侍應答:「咁放唔到啲牛肉喺面吖嘛……」請問有乜分別,我又唔係要將啲洋葱剁碎,嘥氣!


 

其餘,粟米就選料差,粟米細粒,營養不足;南瓜又唔甜,又冇南瓜味;餃子超難食,汁又多麻油(我話多麻油即係超多了!),來料又唔好,雞泡魚乾,不要叫,乾過我荷包!
不過一定要讚係尾後我自己叫半碗野菜拉麵$48,湯底好,麵非常好食,只係唔鍾意嗰兩條紅蘿蔔,整到成碗麵 cheap晒!

 

4個人,朋友有飲 sake$138,埋單$1,016.4,算好抵食了。如果冇叫錯嘢仲抵。下次淨食豚腩燒、魷魚、雞皮同拉麵$132落樓!

金之藏地址

大坑布朗街 18號電話• 2323 0563

蘇施黃

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


撰文、攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()