老公,你真係好,錫晒你!(設計對白)黃浩然同太太 KaKa、仔仔 Kayden食完飯,繼續行街街,溫馨到呢。 

媽咪姐

黃浩然好佬

上星期六黃浩然喺微博報喜,話老婆 KaKa(任職形象指導)幫佢生咗二公子 Ransley,重 6磅 8安士,母子平安。真係恭喜晒!

 

其實黃浩然一向都好注重家庭,老婆大緊肚就嚟生嘅時候,已經攞定假陪老婆。早前一家三口喺銅鑼灣醫肚好溫馨,阿仔 Kayden一出嚟就要爸爸抱,睇見黃浩然個冧樣,就知有仔萬事足,大肚 KaKa就負責拎書包仔。不過啱啱添新成員,要湊住兩個,黃浩然唔知仲會唔會咁冧呢?


一踏出餐廳門口, Kayden就扭抱,廿四孝爹哋包冇托手踭。 

行到一半, Kayden又要落地,之後又要抱抱,媽咪姐都要讚黃浩然夠耐性! 

黃浩然喺微博公開多謝老婆,果然係圈中好佬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()