上流滙

大鏈晒

金價跌完再跌,全城搶金,時裝界亦金光閃閃,不過講緊並非 3條 9黃金,而係大大件朱義盛。今季不少大牌玩懷舊風,推出又粗又大的頸鏈,注入金屬、彩石、珍珠等元素,一味要誇要大件。去 ball唔一定戴鑽石先靚,襯件巨型朱義盛一樣夠照。

周汶錡


Vintage$13,000 

「我好鍾意戴頸鏈,呢季好多大件嘅頸鏈我都好鍾意,好似 Tom Binns, Shourouk呢啲牌子。戴住咁大條頸鏈,其實簡單襯件 tee、恤衫或者連身裙已經好好睇。」

周秀娜


Dear Bell$1,998 

「我會揀啲特別嘅鏈去重要場合,呢條手製嘅金色鏈感覺高貴啲。我仲特登將條鏈上面嘅巴黎鐵塔反轉戴,咁樣有啲 vintage feel。」

熊黛林


Dior$15,000 

「我一向都好鍾意金屬造嘅鏈,清得嚟又好有型,今季都買咗唔少。金色可以用嚟襯黑色衫,或者一條淨色連身裙都好大方。」

李玟

「近排買咗唔少粗頸鏈,都係以金色為主。我覺得晚裝唔一定襯珠寶,襯呢類型格款式,又有另一個味道。不過呢條頸鏈因為由唔同長方形組成,仲鑲咗好多釘,所以戴就要小心啲。」



Joyce$21,000 

琦琦

「我覺得粗線條嘅頸鏈好襯我,襯晚裝或者 casual wear都得,又 fashion又有型。好似我依家一次過戴住兩條,都唔覺得累贅。」


Celine$18,000 

Lanvin$16,700 

金屬之外

除了重金屬的頸鏈橫行,彩石、珍珠同塑膠等亦充斥時裝界。

徐濠縈

潮媽徐濠縈近期愛以大頸鏈示人,將其玩到出神入化,不過這條朱義盛索價 3萬至 5萬,價錢嚇人。


Chanel$33,200 

李桂蘭


Shourouk$9,000 

「今季有好多 chunky嘅 accessories,我會用嚟襯淨色衫,可以點綴一下。不過最緊要夠輕身,我條頸負荷唔到太重嘅飾物。呢個法國牌子出名設計彩石頸鏈,即使彩石好多,但都好輕身。」

粗鏈襯大圓領


Lanvin 

春夏的飾物特別多,今季愛鬥大以浮誇行先。 Ricky指︰「上幾季興完簡單乾淨嘅飾物,今季就玩懷舊。好多大牌都推出 chunky款式,好似 Givenchy嘅金屬型格款都好出色。」
「大件飾物最好襯淨色、螢光色,簡單舒服。粗鏈最好襯大圓領上衣,切忌將兩件飾物同時放上身,例如粗鏈就唔好再戴大耳環。頸長嘅女士戴大鏈的話可以襯 off shoulder,平衡番個比例,而頸短就要揀 V領,見多啲肉,令視覺修長啲。」

 

星級形象指導郭慶彬( Ricky Kwok),早前獲邀到巴黎時裝周欣賞 Chanel、 Valentino等大牌 fashion show。近年他由形象指導變身為潮店老闆,於銅鑼灣開設時裝店。


撰文:蔡靜雯
攝影:甘承威、陳志輝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()