無綫真人騷《盛女愛作戰》自上周一(九日)首播以來,不論是顧問團隊,或是節目中五位渴望戀愛的女主角,均掀起全城熱話,被先後狂踩「唔夠班」、「港女」、「做媒」等等等!

不過,觀眾愈鬧愈要睇,帶挈「盛女」人氣急升。本刊連日貼身追蹤「盛女」現況,直擊其真面目及真生活。當中二十九歲的Bonnie更接受本刊獨家專訪,期間一度因壓力爆煲,當場失控痛哭,「男仔頭」都有柔弱的一面。

性格男仔頭的Bonnie談及節目出街後,不但成為追訪目標,更遭惡意抨擊,幸獲好友們出言力撐,感動落淚。而Bonnie還透露於節目中認識的西餐廳廚師(下圖),她坦言最想跟他發展。

女版錢嘉樂

二十九歲的Bonnie,去年與拍拖五年的男朋友分手後,自薦參加無綫的首個真人騷《盛女愛作戰》,節目於去年十一月尾拍畢,她卻於播映前先識得驚,「突然間情緒好低落,好擔心個節目唔知拍成點,會唔會醜化咗我呢?我又唔敢搵人傾偈,成日匿埋喺屋企。」隨着節目播映後,Bonnie得到顧問及其他「盛女」開解後,心情剛剛平復過來,卻又遇上網民的批評,並指她是「女版錢嘉樂」,為此她笑着回應:「我覺得冇所謂,話我似佢(錢嘉樂),係我配唔起佢就真;咁都有人話我似其他明星,好似楊丞琳、陳慧琳、李綺雯嘅。」

Pierce(左)是《盛女愛作戰》中「男女攻略專家」Santino的助手,他與Bonnie認識後極速成為好友,一起接受本刊訪問之餘,更孖住主持民間電台的《盛女再作戰》節目(小圖)。

數月前,Bonnie辭掉文員工作,縱使《盛女》節目沒有成功為她找到理想對象,卻為她帶來一個工作機會,就是在網上電台主持十三集的《盛女再作戰》節目,更因傳媒的不斷追訪、網民的惡意攻擊,令她感受到朋友真摯的支持,「其實初初參加呢個節目,都諗唔到出到嚟個迴響咁大,我哋又唔係明星,唔習慣畀傳媒跟蹤,依家落街買樽豉油都要化妝喇!仲有,最近有人喺博客度惡意攻擊我,朋友見到話番畀我知;我入到去睇,見到好多朋友留言幫我講好多說話平反,嗰刻我覺得好感動!估唔到我呢個成日有嗰句講嗰句,得罪人多嘅人都會有咁多朋友支持;連同我一齊住嘅姨媽,睇到個節目之後都竟然同我講:『間屋得我哋兩個,我哋要好好相處』,呢啲嘢係我參加呢個節目嘅意外收穫。」說時聲音抖震,眼淚直流。

最近廣受傳媒追訪致病倒的Bonnie,接受本刊訪問時聲音沙啞,更因為不敢落街睇醫生,而需暫時靠吃成藥治病。另外,有指她是「好戲量」劇團成員,所以演技好,但Bonnie強調只有朋友是該劇團的成員而已。

會帶眼識人

Bonnie直言,參加這個節目最想讓自己變得更可愛;有五次拍拖經驗的她,又自爆兩度誤做第三者,「其實過咗去嘅事,我唔想好detail咁講番出嚟,咁對人哋都唔好,我只可以講,一個拍咗差唔多一年,一個拍咗幾個月。我同呢兩個人一齊嗰陣,唔知佢哋有老婆。雖然我有時都會覺得好怪,點解佢成日要趕住返屋企,但佢講,我咪選擇相信囉!兩次都係個太太打嚟搵我,我先知,我係個反應較慢嘅人,嗰刻淨係呆咗,唔識反應,唔識喊。」

Bonnie強調,以後會帶眼識人,了解清楚對方的家庭背景才交往。不過,她卻對節目中認識、任職西餐廳廚師的男士甚有好感,「依家我哋都有聯絡,疏啲啦!」

Bonnie被網民狠批為「女版錢嘉樂」,但她沒有嬲怒,反而打趣說:「話我似佢,係我配唔起佢。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()