呢鋪想唔認講粗口都唔得啦!(設計對白)罕有露事業線嘅佘詩曼,講到明入行十幾年,唔怕人講,如果為一句說話而形象冇晒嘅話,自己會檢討喎!嘩,好高啊。 

媽咪姐

阿佘多得曾志偉

曾志偉喺迪士尼搞 60大壽 party,大堆藝人玩到癲,幾杯落肚真面目出晒嚟!唔止犯禁喺室內食煙,仲 high到合唱粗口歌,亂晒大龍。志偉喺台上更辣埋佘詩曼︰「阿佘平時粗口咁流利,叫你上台唱又唔唱,真係×晒,×你老味,一齊俾句阿佘:×你老味!」事後志偉話成件事自己一個攬上身,仲堅持唱粗口歌係用嚟抒發,唔唱唔開心咁話。

 

至於被志偉公開爆粗嘅佘詩曼,周三( 17日)出席護膚品活動就笑笑口話︰「嗰度全部好朋友,係自己人,一家人閂埋門講咩笑都得。」不過問到佢係咪從來唔講粗口,佢就局住答︰「唔相信一個人完全冇講過粗口,睇咩場合,一般唔應該講粗口鬧人,嗰首係歌啫!唔會嬲。」俾人爆粗之餘,仲被揭粗口流利,今次阿佘真係要同獎門人講句多謝晒咯!



迪士尼 party爆粗又不文,搞出大頭佛,佘詩曼口話冇嬲,不過早兩日見到志偉嗰陣就鬧對方︰「擺我上枱,衰人!」《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()