影大合照,滕麗名(箭嘴)同商天娥一人一邊,之後叫二人合照,阿滕第一時間閃落台。

http://tvb4life.pixnet.net/blog


惹火商天娥亦擺明車馬,黐住一度傳不和嘅張兆輝唔走開,免得「撞嘢」,又開晒口話怕是非多以後會避免唔再同「插娥雙嬌」合作。勢成水火,二五就話娥姐如果唔係咁麻煩,滕麗名亦冇位入,放料都要有嘢揸手,冇得砌生豬肉。好明顯,大鳴大放嘅商天娥今次係蝕晒,俾滕麗名睇住嚟,將閣下惡女形象放到有咁大得咁大,冇彎轉。 ####


超!咁是非,抵佢俾仔飛!(設計對白)戲內戲外都係女主角嘅商天娥,拍煞科當日黐住劇中「老公」張兆輝,免得行差踏錯。


被揪出係是非黑手嘅滕麗名同沈卓盈,異口同聲話當宣傳唔回應。


去年尾結婚嘅Toby梁靖琪裝假肚,雪妮一樣當有咁摸。


呢個鏡頭係劇情需要,娥姐對被安排企隔兩個身位嘅阿滕,十分戒備。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()