close
發哥身價中國最強 代言兩年 盛惠四千萬

在大陸做零售,唔少品牌都會搵明星做代言人,花費動輒上千萬。內地人好受呢招,總以為某某大明星推介肯定係好嘢,於是一窩蜂搶購,產品隨時變成名牌。

就好似霸王洗頭水,當年搵成龍做代言人,拍咗一輯廣告後,產品銷量急增,幾乎成為民族品牌,至於後期被報道影響銷量一落千丈,那又是別話。但代言人呢招,真係可以將品牌提升。

成龍當年為霸王拍廣告,確實十分成功,令霸王業務急增。

一言識某位老細,佢隻品牌想搵代言人,但由於產品針對成熟男士,所以唔想搵花o靚,以免影響產品形象同級數。左諗右諗,結果敲定周潤發,事關發哥有型有款,兼夾係少有華人能喺荷李活拍大片,喺神州市場有一定影響力。

但不問由自可,一打探就嚇出火,原來今時今日要搵發哥做代言人,兩年使費盛惠四千萬。老細諗,如果肯定成功就冇所謂,假若有乜差池,真係血本無歸,於是打退堂鼓。

聽行內人講,發哥喺芸芸華人演員中,收費屬最高昂之一,屬天王級別,而且即使有錢,都要揀品牌,真係有錢都未必請得郁。

發哥喺荷李活拍過大片、代言人身價自然冠絕全中國。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()