close

社交圈

七宗罪

社交場合最講禮儀,上流社會更是先敬羅衣後敬人,有錢無 taste無禮貌一樣罪大惡極,但社交七宗罪卻 keep住每日上演。

何超欣衰著絲襪

上週三保良局舉行就職典禮,四太細女何超欣放假返港,當然要去保良局賀阿媽做第一副主席。已亭亭玉立的她,穿了短裙並露出長腿,一副青春少艾,偏偏她著住肉色絲襪襯涼鞋,成個婆仔咁款。

梁安琪衰小家

出任第一副主席的賭王四太梁安琪一早到場,大仔猷亨帶住細妹超欣來捧阿媽場,大會仲請埋剛上任東華主席的三太陳婉珍(圓圖)到場觀禮,兩位阿太同場卻零交流。完場時三太被傳媒包圍追問超雲甩拖一事,深感被踩場兼受冷落的四太,連訪問都唔做就拉住對仔女走人;直至晚宴時,記者讚她又瘦又 fit,四太先肯開聲話:「我肥咗。」


何超盈衰唔大方

跟 Moiselle太子爺陳柏熹老友的四太女超盈,夠義氣現身到花生騷撐場,不過全程封嘴,去到邊都拉住細佬猷亨護駕。
查實佢都好應該恢復正常,行得出嚟社交圈,簡單跟傳媒寒暄幾句係禮貌。

鄧鉅明衰踩裙尾

太子珠寶鐘錶老闆鄧鉅明拖埋太太宣宏雁出席上週五晚卡地亞派對,身穿藍色長裙的鄧太令人眼前一亮,她笑說:「我只花咗個半鐘打扮。」鄧生入場時卻唔覺意踩到老婆裙襬,好彩佢發現得早兼反應快,先冇裙拉衫甩咋。

陳振聰衰過鏡

風水師變基督徒,連名都由 Tony改叫 Peter的陳振聰,上週三晚跟老婆譚妙清去教友兼 Moiselle老闆徐巧嬌(左)的花生騷,一到場成為傳媒焦點,仲唔理林建名細女林瑋珽正在影相,就喺人面前掂行掂過,睇吓人哋幾尷尬!


陳振聰孖住林以諾牧師入場,他說:「被聖靈感動改信主,啱啱領洗完。」領洗非洗底,稅局照追三億多元稅款,但佢堅持風水費是龔如心「愛的餽贈」。 

李嘉欣衰牙黃

大美人李嘉欣上週四出任愛彼女皇盃大使,並著住 Antonio Berardi裙稍露事業線。本身是馬主的她未帶過兩歲兒子許建彤入馬場,「我怕閃光燈嚇親佢。」可是見慣世面的李嘉欣,影相時卻露出一副黃牙,牙齒都係儀容一部分,得閒就去漂番白佢啦!



邱德根孫女邱詠筠出席卡地亞活動時被追問前男友、曾蔭權兒子曾慶淳攬女,她同樣露出一棚黃牙說:「唔好為難我啦!」 

俞琤衰大肚腩

女生男相,愈來愈男人味的商台副主席俞琤,連身形都走向麻甩,上週五在福臨門食完晏,離開時大肚腩現晒形,仲脹到褲鏈頭凸出,雖然唔似女人要玲瓏浮凸,但孭住成條車呔,始終有礙觀瞻。


撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()