close


上月尾她去裁縫舖攞埋最後一條裙,「剩番一兩條訂做嘅裙未著。」 

名氣生活

何倍倩粉飾心情

孕婦是最美麗的!好明顯,這句說話是用來氹佗 B辛苦的準媽咪,大部分孕婦不是補到肥了幾個碼,就是腳腫到變豬蹄。
已經懷孕七個多月,恒生創辦人之一何善衡的孫新抱、 Zensation老闆娘何倍倩可謂異數,不但長肚唔長肉,雙腳也沒有腫脹,貪靚的她更自己設計孕婦時裝,「大肚衫唔係黑就灰,我個人有啲奄尖,要著鍾意嘅粉色、碎花圖案,咁做孕婦先開心!」

 

 


她先在雜誌揀啱款,再加加減減,然後在裁縫舖揀布料做裙。 


大肚期間,她去上環不是買花膠,便是去裁縫處 fitting。

初試啼聲

由於何倍倩( Anina)身形本來就偏瘦,懷孕初期,她會買 ready to wear的大碼衫來著,「 Dorian有啱我嘅款就介紹俾我, Renee K又會同我一齊設計晚裝。」但今次是第二次懷孕兼且是龍鳳胎, Anina笑言懷孕七個月時,肚的 size已與首胎生囝囝時一樣大,現時她體重一百三十磅,「仲有個幾月就生,我更努力食多啲嘢增肥,因為手腳唔多肉,重量聚咗喺條腰,腰骨好受力,要成日瞓喺度,又要典兩個圈先起到床。」
其實她懷孕五至六個月,買衫已經好難,很多牌子的大碼衫都穿不下,但香港啲孕婦衫大部分非黑即灰, Anina坦言買唔落手,「我要著自己鍾意嘅顏色,咁先會開心,心情都好啲。」
靚衫難求, Anina索性自己設計孕婦裙,再搵裁縫做,「我會去上環買花膠,年初經過永樂街,見到間叫『裁縫舖』嘅招牌,於是上去睇吓,見有好多外國人搵佢哋做旗袍同晚裝,於是試拎啲衫俾佢哋改。」通過手工測試後, Anina開始找他們做衫,「我未學過時裝設計,今次係第一次,我會喺雜誌睇啱款,然後再加入自己 design,揀布料、顏色,嗰度有好多布辦,唔使我走嚟走去搵布,真係幾好玩。」
迷上癮後,她先後做了十多條 casual dress和 cocktail dress,「第一次度完身,兩個禮拜左右就起貨。」如果胎兒長得快,就要再改,所以 Anina不會一次做很多條,而是慢慢做,「個肚一路膨脹,我又估唔到佢大到點。」衫價視乎布料,由二千至六千元不等。


粉色系上月 Anina穿著自家設計的湖水藍裙,出席她懷孕期最後一個社交活動。 

夏日碎花Anina很喜歡這條花裙,用於晚宴或特別場合,「淨色布好多選擇,但靚嘅碎花布好難搵到。」 

Off shoulder加碎花,一般孕婦裙又點會有這樣的 design?

Casual出街買嘢,她就著這款條子 V領裙。 

飄逸晚裝她又會上 mlh-shop.com訂購靚裙,「有好多裙款,十幾隻色任揀,十五日起貨,原本我著三十二,依家做四十二,以後都唔會再著。」她身上這條裙造價約八千。 

出席年初皮草 ball的長裙,是她與設計師 Renee K合作設計的,「之後可以改細做短裙。」

雙重快樂

為令親朋戚友都能分享新生命的喜悅, Anina甚至親自設計禮盒,「上次生大仔時我哋送豬腳薑俾朋友,但唔係個個鍾意食,一煲煲送出去都好麻煩。」今次她搵埋專做小朋友生日派對、公益金籌款委員會主席余錦基的大女余詠君( Wendy)幫手諗計,「 Wendy有好多 idea俾我,佢話龍鳳胎係 double happiness,提議個餅盒可以用兩隻色。」 Anina設計了一個雙色的兩層禮盒,「入面會放張豬腳薑禮券同曲奇。」她還親自試味,要保證好食,「如果曲奇只係好睇唔好食,咁就好浪費。」


與 Wendy開會前, Anina做定個禮盒樣辦(右圖)給對方參考。 


她親自試食送禮的曲奇,「多 icing嘅曲奇好靚但好甜。」真係好味!(真實對白)

禁足

看着鏡中自家製的靚裙, Anina笑言 high school時,媽咪問她大學想唸什麼?「我話想讀設計,佢話唔得,結果我讀最大路嘅 business。」她那鋪 design癮,就唯有發揮在日常生活中,除衣服、首飾,就連公司的美容儀器她都有份設計,「我想啲儀器又靚又有用,我會睇好多書研究,然後同 engineer一齊 design、起模,攞埋美國證書,總之好多 idea。」
當然,丈夫何乃斌正是她御用測試員,「我會將 dummy俾佢試用,上個月我哋部去皺儀喺 ShopNBC直銷節目度賣,本來俾廿六分鐘我哋,結果十幾分鐘就賣晒。」四月份的電視直銷產品銷售額,更貼近八位(港元)數字,見到自己的品牌戰績彪炳, Anina早兩個月已想飛美國,「 Zensation由我一手湊大,喺我另一個 BB,但老公唔准我飛。」現在她更禁足於家,所以她打算六月生完孖胎坐完月就即刻飛,但何乃斌就大潑冷水,「老公話講住先啦,到時見到兩個 BB,我肯定唔捨得走喎。」


ShopNBC熱賣完去皺儀(圓圖)後,即加碼很多她公司的產品,「我都有睇個節目,不過只睇咗兩場,太攰啦。」 


撰文:李美媚 
攝影:黃志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()