close


搶得多唔多?(設計對白) 

探熱針

志偉 60大壽派銀紙 呂慧儀狼搶

曾志偉六十大壽連環慶祝,十四號正日獨霸迪士尼三個遊樂場,之後直落食飯喪唱粗口歌爆醉樂園!其實由今年一月開始,為迎接花甲之年,志偉已跟圈中老友劉嘉玲、吳君如、梁家輝、張學友等先後飛外地預祝慶生。
上週三,無綫大破慳囊,豪掟四百萬為他老人家在會展舉行《志在高興志偉大派對》,由於唔可以貓住出鏡,做完節目後再拉大隊轉場補數飲夠;據知當晚有朋友贏大錢,拎住大疊一千蚊紙周圍派,引得一班無綫小花旦發狂搶,其中跟志偉傳過緋聞的呂慧儀最狼,搶極唔夠。

 

 


總之又食又拎!(設計對白) 

志偉在台上帶唱粗口歌,彭健新伴奏,之後陸續叫人上台加入。 

上週三的 after party,志偉做咪霸跟孫楠唱唔停,而江欣燕(右二)亦跟巫啟賢(左一)猜醉枚。

明知好戲在後頭,邱淑貞同上山詩納(黃衫)先安排囡囡返屋企,之後再留守 party繼續癲。 

吳君如一家大細在十一點前已經走人,冇加入粗口大合唱。 

幫人慳錢

週日(四月十四日)下午四點左右,一班新鮮娛圈父母包括錢嘉樂、湯盈盈、洪天明、周家蔚,以及人母邱淑貞、上山詩鈉等集齊在迪士尼酒店大堂,等坐樂園專車載往專為志偉壽宴封場的三個遊樂區玩機動遊戲。玩到差不多七點,一班人又浩浩蕩蕩移師酒店宴會廳,開懷喪劈。
生日正日在迪士尼度過,全因壽星唔想一班圈中老友破費。
「志偉講明六十歲生日要玩足一年周圍去,第一站係同屋企人去日本,上個月又約(劉)嘉玲、(吳)君如一班朋友去馬爾代夫,之後再同張學友、梁家輝、邱淑貞同埋江欣燕去咗蘇梅,至於陳國強、阿倫嗰班就去泰國,個個朋友都係自費,志偉本來想叫盈盈嘉樂嗰班後生嘅再去日本,不過佢哋要湊 BB,加上有小朋友開支大咗,志偉唔想佢哋使錢,所以留喺香港慶祝。」知情者說。


阿佘唔肯上台唱歌,俾志偉用粗口問候,仲大爆阿佘講粗口好流利。 

梁家輝同老婆再賀志偉,當晚他跟壽星一樣醉到不省人事,嘔到跌地。 

人母孟瑤當晚 high爆,周圍搵人影相,但唔及學友,尾段飲到成件 tee都係紅酒。

人母湯盈盈仍然玩得,在場內大踢志偉的「何 B仔」留影。 

同志偉傳過緋聞的呂慧儀,除連出兩場生日 party外,更在場內跟紙板志偉瞓埋一張床。 

爆粗鬧阿佘

陪玩鐵腳苗僑偉三哥三嫂,加上大堆緋聞女友包括張美妮、呂慧儀、葉蘊儀以及關淑怡等陪住壽星慶完又慶,出爐影帝梁家輝尤其興奮,白酒紅酒再溝威士忌杯杯清,嘔到跌地。
愈夜愈癲,犯禁在場內煲煙煲到煙霧瀰漫,壽星公之後上台帶頭唱粗口歌,又爆粗鬧有份到場的佘詩曼唔肯唱,玩到凌晨兩點才陸續散。醉到不省人事的志偉則留在迪士尼瞓一晚,翌日才離開。
「志偉開 party啲人一定玩到癲,上星期三喺尚品嘅 after party,志偉有朋友贏咗錢,突然間拎咗二十萬一千蚊紙出嚟派,成班女仔衝埋去搶,呂慧儀最狼,搶完又搶。志偉啲朋友真係有鋪派錢癮,試過同一班港姐去慈善 ball,有朋友啱啱喺澳門贏錢,個個女仔都分到兩萬蚊,所以有咁多人鍾意黐住志偉玩。」知情者說。


早在壽宴騷前,嘉玲及君如已經陪志偉去馬爾代夫玩一轉,預祝生日。 

馬爾代夫站 

TVB站劉嘉玲陪壽星公連環慶祝,又單拖撐他的壽宴騷,仲要坐到尾聲,真係俾足面志偉。

迪士尼站志偉原打算正日生日拉隊去日本慶祝,但最後體恤眾為人母的老友要湊 B不便離港,故改在香港迪士尼慶祝就算。 

泰國站老闆殼王陳國強同阿倫算唔話得,香港、泰國兩站都陪志偉慶生。 

慶祝之旅的其中一站係泰國,當晚醉到不省人事的志偉,任人魚肉都冇反應。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()