close

Lesley上年跳槽 HKTV拍劇才賺到錢出新碟,最近開始錄製第二隻歌,但她說:「早前首〈 Forever〉使咗好多錢,我都唔知夠唔夠錢錄超過 3隻歌,希望今年內出到碟啦。」

搜尋氣
山 P緋聞女 楊受成仔正印  Eason御用作曲 姜麗文:冇刻意黐先交到心
本週開個唱的陳奕迅,最新派台歌〈主旋律〉網上熱播,由慢轉快的旋律獲網友大讚;唔講唔知,原來作曲人是兄妹組合 Benji and Lesley的阿妹姜麗文。
姜麗文多年來以獨立歌手身份自資出碟,雖然阿爸係秦沛,但從沒後台撐腰,早年在契媽翁倩玉介紹下過日本發展,人紅唔起卻能跟紅星山下智久做「朋友」,又同林德信、楊受成細仔楊政龍傳緋聞,如今更得 Eason賞識簽做旗下製作公司 EAS作曲人。 Lesley稱交朋友全因夠真心,「又冇諗靠佢哋做啲乜,可能咁樣先交到心!」

新歌〈 Forever〉請來韓國型男 Ricky Kim來港拍 MV, Ricky在韓國做兩集爬山特輯有成 100萬美金酬勞, Lesley說拍這個 MV則是超友情價。

Lesley上年 10月被影到同楊受成細仔楊政龍夜遊跑馬地傳出緋聞。
我當年去日本發展唔係咁理想,但係喺朋友介紹下識到好多人,咁大家都係後生仔,我鬼妹仔性格同山下智久做朋友都好正常啫,又冇諗過靠佢做啲乜,好多日本朋友都仲 keep住有聯絡,可能就係我冇刻意想黐佢哋,咁樣先交到心!
認識 Eason係 2年前喺餐廳撞到佢,佢係我偶像,我忍唔住過去自我介紹,佢原來知道我哋係自資歌手,傾咗陣 Eason想聽吓我哋嘅歌,我咪即刻喺電話播畀佢聽囉,嗰時已經好滿足!
我哋識咗之後見過幾次,有次佢喺中環送我搭的士,突然問我其實有冇寫咗啲歌, send畀佢聽吓,我開心到即日就畀咗佢,但過咗兩個禮拜冇回音,以為唔得啦,突然 CY Kong( Eason監製)通知我話:「就嚟錄喇喎,你要唔要嚟睇吓?」嘩!喊死我!
好耐之前我喺屋企浴室塊鏡寫咗 16個願望,其中一個就係寫歌畀 Eason,嗰時阿哥仲話我發夢都咪玩到咁大,我覺得如果寫啲肯定成功嘅願望有乜意思呢?𠵱家簽咗畀 Eason間公司做作曲人,我同阿哥出碟依然係冇唱片公司㗎。

姜麗文因爸爸秦沛的關係認識不少圈中人, 13年前在後台與陳奕迅有一面之緣(上), 13年後 2人同樣的 pose再合照, Eason要再扮唔望鏡頭,好鬼馬!

Lesley在 HKTV拍了《童話戀曲 201314》及《三面形醫》,在網上播出片花後演技被讚賞,她好開心話:「《童》嘅角色好似飲醉咗嘅姜麗文,好多謝咁多人讚我!」
11年嗰時我哋好慘!嫲嫲走咗, TVB炒咗阿哥,半年冇收入,冇錢出新歌,阿哥又鬼剃頭,唔知放唔放棄唱歌好,戶口得番千幾蚊。當時阿爸想幫我哋,但佢就快 70歲喇,我有咩資格用佢努力賺嘅錢呢?阿爸又叮囑過唔好借錢同賭錢,所以我哋要靠自己。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()