講明「收肚」 嘅子淇,上星期又出席活動晒靚衫。 FBI讚佢 fit咗,不過佢就話自己肥咗至真,女人都係要求高。

FBI File

徐子淇豪竇歎茶

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

千億新抱徐子淇平日除 咗湊仔,仲鍾意約埋三五知己 high tea,好似本地設計師張潔雯( Bonita)就係子淇好姊妹之一。當日子淇 喺澳洲出嫁, Bonita都有幫手設計靚衫,直至 𠵱家仲 keep住聯絡。

前幾日, Bonita喺微博話同班好姊妹 high tea,仲無敵大海景,轉頭徐子淇就話:「 Thank you for coming......」, FBI估 high tea地點應係子淇位於中半山惠苑嘅豪宅。 FBI仲聽聞李宅上年先裝修好,子淇當然要搵班 friend上 嚟 house warming吓啦!

徐子淇喺微博留言,同老友 Bonita講多謝佢哋光臨。而疑似喺李家誠同徐子淇所住嘅豪宅惠苑舉行嘅闊太 high tea聚會,就可以見到餐枱同擺設相當精緻。李家嘅景觀仲相當醉人。










arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()