冇乜宣傳,為 咗搞綽頭,求其搵個臨記上台, Bosco係咁意護花,好彩嘉欣交足戲。

FBI File

黃宗澤鍾嘉欣變炮灰

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

無 綫逃亡潮一浪接一浪,新劇《護花危情》緊接《心戰》喺黃金時間播出,但奇就奇在,《護》的宣傳少之又少,連 1星期只播 1集 嘅《飛虎》都起勢宣傳,無 綫對《飛虎》 嘅 promo.仲多過「宣傳易」,反而即將日日播嘅《護》劇就喺上星期搞咗一個活動宣傳咁大把。

FBI八到,原來係因為《護》劇 嘅監製劉家豪已轉投 now,一向小器 嘅無 綫,當然唔想幫人宣傳,結果咪搞到靜雞雞播新劇囉!最慘係黃宗澤同鍾嘉欣,話晒都係一線小生花旦,如果收視唔好,咪又係怪佢哋?


二人坐喺觀眾席嗰陣,嘉欣周不時望吓 Bosco交戲,反而 Bosco就唔敢望佢,費事又有緋聞。


Bosco同嘉欣算係無 綫最多產 嘅小生花旦,套套都大劇,但人走茶涼,連帶影響新劇宣傳。


梅小青老公劉家豪曾炮製過不少經典劇集,好似《蓋世豪俠》、《溏心風暴》等,最後一套就係《護花危情》。不過踏入 2012,佢兩個都唔撈無綫,投向李澤楷嘅 now懷抱。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()