i物

電子新寵 養 Phone狗

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

當年 Sony電子狗 AIBO玩人工智能技驚四座,但其後電子寵物唔係貴就係蠢,始終 hit唔起。如今 Bandai借 Phone還魂,推出用 iPhone做狗臉 嘅「 Phone狗」 Smartpet。插住 iPhone就變身活潑電子狗,識得同主人互動聲控做動作;出街拎走電話,又可以 喺 app入面餵佢食 嘢玩遊戲,變化夠晒多。就睇吓電子狗搭 iPhone呢個組合能否再掀起電子寵物潮喇!

 



Spec.




對應手機: iPhone4S、 iPhone4、 iPhone3GS、 iPod Touch
使用電池: AA電× 3
售價:$960
查詢: JC Shop( 3102 2783)

日本 iTunes至有 app


第一印象係佢安裝唔算難,只要用內附 嘅狗仔頭 iPhone殼套上手機,並將手機裝上 Smartpet頭部,最後插入耳機線就完成安裝。跟住想狗仔郁就要 喺 iPhone下載 Smartpet app,不過要 喺日本 App Store先有,想玩記得申請個日本 iTunes帳戶。


包裝內附 3款殼,分別對應 iPhone 4/4S、 3GS、 iPod Touch,再舊 啲 嘅 3G就 update唔到 iOS,所以玩唔到。


狗身有條耳機線,要將佢插入 iPhone嘅耳機位先算連接完成。


喺日本 iTunes Store搜尋「 Smartpet」個 app就搵到,免費但就要用日本帳戶,填資料時記得 喺 Google搵個合格 嘅日本地址。

升呢學動作 聲控靠 㗎文


只要開 咗個 app,唔理佢隻狗都會周圍郁,驚佢周圍走就可以拉低個頭轉坐姿,隻狗仔只會左右搖頭,當擺設睇都幾開心。

只要 喺手機開住個 app插住隻狗,「 Phone狗」就會自己周圍走,用手指捽吓佢塊面又會吠同打乞嚏。篤住佢個鼻打開操作 Menu,揀選 Trick模式仲可以用手勢或聲控叫佢做動作。狗仔會隨住同主人 嘅親密度升級學到新動作。雖然聲控只對應日文,好彩入面 嘅單字唔太難,例如「舒舒咩」係前進、「沙加呢」係後退,識基本 50音上網查吓都應該叫得郁。

Communication模式




兩隻狗可以進入 Communication模式一齊用狗吠聲 jam歌,同另一半一人一隻夠 sweet。

聲控模式




可以按 help重溫聲控指令,上網搵個 50音表對住 嚟讀都唔難,愈短句子愈易認,「沙加呢」多數中,但試講「 Smartpet」 嘅片假名拼音就十問九唔應。
Command 1:「舒媽托屁托」原地轉
Command 2:「舒舒咩」前進
Command 3:「沙加呢」後退

手控模式




要進入 Trick Mode先玩到,初頭都係學到前進同後退兩個動作,隻手掌掃落就行前、掃上就行後,有前鏡頭影住 scan到 啲咩,唔難掌握距離。

拎走手機變他媽「狗」


原樣

拎走部手機一樣可以 喺 app玩「 Phone狗」,佢餓要餵佢食 嘢,無聊時可聽佢唱生日歌同玩音樂 mini game,似他媽歌池式電子寵物。試過唔理佢一排會變花面狗同生病,要幫佢沖涼餵藥。比較特別係換面功能,內置 8款 cutie狗面任換,仲可以影相變人頭狗,但只屬示範表情小遊戲,玩狗都要 㩒番出去用原裝面至得。

玩後感:下代有前途


慘樣

玩過「 Phone狗」後覺得佢外形搶鏡、有創意。不過可以做 嘅動作太少,四隻腳仔活動幅度細, 嚟 嚟去去都係前行、後行同打圈。個 app內容又唔算多,如果好似任天狗咁有寵物大賽就更有趣。不過第一代算係咁,相信下一代會有前途。

撰文:司徒港燊
攝影:彭自維

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()