Mia今年寫真賣肉搏到盡,她說將以宅男第一身感覺去跟她發生親密接觸,唔只視覺享受咁簡單喎。

回頭太難

同行嫌 cheap 媽模 Mia受盡歧視 「生過就咪出 嚟獻世!」

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

22歲媽模 Mia(陳靜儀)今年「重出江湖」再出寫真,加上擔正電影《喜愛夜蒲 2》剝衫救人氣,不過育有一對仔女的她, 瞓身賣肉無非為養家。
近日前夫奪命 call借錢,煩到爆的 Mia卻對本刊呻因為生過仔,入行後不斷被人歧視,有 model甚至當面藐爆:「生過就咪出 嚟獻世啦!」受盡白眼, Mia喊過無數次,更要食抑鬱藥減壓!單親媽模真係唔易做!

年少無知,娜姐周秀娜師妹 Mia早在 16歲時結婚,然後火速誕下一仔一女, 3年多前離婚,一對年幼子女由她獨力撫養。為賺快錢養仔女,她惟有入行做模賣樣賣身材,前年加入新 8模例牌比堅尼示人,今年更要搏盡扮機械人拍全裸寫真,又要在《喜愛夜蒲 2》拍激烈床戲,為錢冇底線!

接 jobs彈鐘


但入行 3年的 Mia卻呻被同行恥笑一直未停過,嫌棄她生過仔仲做模,受盡屈辱的她說:「上年有間雜誌社搵人影時裝照,我公司提議我去,點知對方 嘅編輯好大反應話:『有冇搞錯?我 哋唔想要生過仔 嘅模囉!』我知道後好想喊,有仔女 啫,有錯咩?我只係想正經搵錢啫!」
之後她惟有將底線放低,博取更多工作機會,可惜又被同行藐爆:「有 啲 model直頭 喺我面前講:『仲出 嚟做咩呀?生過就咪出 嚟獻世啦!』又會寸我:『 啲衫唔 啱媽咪 着 㗎!』我成日被孤立;就算之前我 哋新 8模,都好少約埋我食飯,我好似唔同類咁。」她說受盡歧視,心裏好唔舒服,醫生指她患有輕微抑鬱,需要食藥減壓。

前夫借錢




有報道指 Mia前夫欠債要問她借錢, Mia說:「我警告佢唔准再騷擾我,不過隔一、兩個星期會畀對仔女見佢,始終父愛好重要。家我冇再諗結婚,見過鬼仲唔怕黑咩?」

密實湊仔




Mia不時帶一對子女行街,她都不敢化濃妝、衣 着亦密實,保持低調免被子女的同學或家長認得她是模。

女僕機械人




Mia在寫真中變身女僕機械人,她說:「我三點不露,但會露一個特別 嘅窿,係叉電窿, 喺我 pat pat對上位置,個宅男(拍攝時)同我叉電時緊張到流晒汗,其實好多激相,佢幾乎睇晒我全相呀!」

Chrissie睇唔到


《忽然 1周》圖片

Mia稱常被 model歧視,去年一個內衣騷就見她自顧自跳舞。加上近日拍戲時, Mia被指姣黐娜姐男友 Avis, Chrissie同佢更冇姊妹做。

剝衫搵食




唔只寫真和拍電影搏盡, Mia早前在關楚耀的 MV〈我還是甚麼〉演女主角,亦肯半裸上身纏綿, Mia說:「試過想接一啲廣告,但廣告商都因為我有仔女而拒絕,你話唔剝衫我靠咩搵食呢?」其實後生細女要搵份正經工點會冇吖!

易容湊仔


開工被歧視,即使私生活亦要避忌:「我驚對仔女因為我係模影響到返學,又驚佢 哋俾同學笑,所以我湊佢 哋返學都唔敢化妝、 着衫都要好似啲密實師奶咁,戴番副眼鏡唔畀人知我係模,好在咁耐以嚟真係冇人認得我。加上我見到老師同家長,問我做乜職業,我會話自己無業,係家庭主婦,刻意掩飾身份,真係有苦自己知。」冇偷冇搶都要掩飾身份, Mia真係慘過蒙面龍小菌!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()