close


最叻扮貓跳舞嘅 T-ara上年開始攻日,由 6月開始已於日本大阪及東京等地做巡迴演唱, 9月仲飛到香港開騷。票價由 700元至 1,000元,都算抵睇。

韓面

9月襲港 T-ara換血砌少時

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

少女時代年頭訪港搞到香港淪陷,本週一( 2日)再攻陷埋澳門,嚟緊 9月終於輪到一樣騷長腿嘅韓妹天團 T-ara首度襲港,殺入九展開處女港騷。
出道 3年的 T-ara,除咗貓爪舞耍家,最出名就係隊員經常換血改人。原本只有 7位索女的 T-ara,最近又宣布加多 2位隊員,分別 19歲雅琳及 14歲的 Danee,湊夠 9隻腳,誓要同少時鬥過咁款。

新女搶鏡




最近 T-ara推出新歌〈 Day By Day〉, MV中新女 Danee(左)孖住師姐孝敏(右),一齊揸長劍扮未來戰士, Danee一出道即有機會同師姐一齊出鏡,擺明捧佢。

勝在嫩口


Danee
14歲

T-ara最年輕師妹 Danee,唔好睇佢只得 14歲,由於 4歲已移居美國,食慣西餐嘅 Danee發育良好,人仔細細,身高已有 5呎 7吋兼有一對白滑長腿,絕對有走紅條件。雖然 Danee已搶閘於〈 Day By Day〉 MV亮相,但公司安排佢 12月先正式出道。

靠萌食糊


雅琳
19歲

另一 19歲新隊員雅琳,已宣布將於 7月正式出道,同 Danee一樣同屬白白淨,不過雅琳個樣就清純好多。

暑假有少時同 4 MINUTE排隊襲澳門,去到 9月就輪到另一韓妹天團 T-ara攻入香港,將於 9月 18日喺九展舉行首個香港騷。

換人博宣傳


09年出道的 T-ara,最大特色是隊員經常變動。籌備出道時已有新成員加入、又有成員退隊,到 2010年,又加入擅長彈鋼琴的花英入隊,變成 7位 1體的 T-ara。 T-ara隊員經常改動,據知是 T-ara所屬的 Core Contents Media老闆金光秀希望每次加入新血,都能刺激粉絲對 T-ara更多關注,其實亦是宣傳手法之一。

新女 14歲


一班索女唔只唱歌出碟兼開騷,仲幫 SBS電視台演出綜藝節目《 T-ara的花美男們》,近年 T-ara攻日,更拉大隊過日本取景。

T-ara出道 3年,隊員多次離合,雖然 fans追到頭暈,但最近又有新搞作,宣布迎接多 2位新隊友,分別是第 8位成員雅琳及第 9位成員 Danee。據稱雅琳將於 9月會隨隊來港開騷,但由於經理人公司要保持神秘,所以除透露她只得 19歲外,其他資料還未曝光。至於只得 14歲的 Danee,雖是最細成員(最老成員寶藍大足 13歲),但最近已被安排於 T-ara新歌〈 Day By Day〉 MV內與師姐一齊亮相。
Danee 4歲已舉家移民到洛杉磯,由於在美國長大,她自爆對韓國印象模糊,但為咗加入 T-ara, Danee父母仲決定陪她一齊返韓國住。現時 Danee除要接受培訓外,最重要係學好韓文同韓國文化。 Danee有公司力捧、又有屋企人支持,要彈出應該冇難度。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()