《 DIVA》一片中,飾演經理人的杜汶澤事無大小愛控制,祖兒雖然貴為天后但就被當扯線公仔,為 咗爭衫出陰招,祖兒都敢怒不敢言。

偽人本色

揭天后暗戰 祖兒硬搶 Fiona歌衫

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

真係好蹺,祖兒同師兄劉浩龍撻着搞到滿城風雨,佢主演套《 DIVA華麗之後》亦都排好期上畫,戀情變 咗宣傳攻勢頭炮先聲奪人,夾都冇咁 啱!
講番套《 DIVA》,開拍之初是非聚焦 喺天后祖兒疑似變 咗小師妹林欣彤陪襯,其實英皇一姐氣場咁強又點會咁易被搶鏡。實情薛凱琪客串的一場歌衫被搶戲分先至係話題焦點,實行自爆樂壇天后互鬥實況!


私伙歌衫
呢套出事水晶 Haute Couture出自荷蘭女設計師 Iris Van Herpen之手,事實上真係值 30萬,係容祖兒 10年紅館個唱訂做。

下月 16日,由容祖兒、林欣彤主演,杜汶澤自監自演的《 DIVA華麗之後》終上映,戲內,道盡小女孩爬上天后辛酸及娛圈黑幕,戲外,就撞正容祖兒有奀星男友劉浩龍搶先認拍拖,連老闆楊受成都話「查實對方都好笨」,又怕祖兒被利用。

搶衫互鬥


Fiona為幫老友阿澤客串《 DIVA》一日,同祖兒口徑一致話冇俾人搶過衫:「通常去品牌借衫,一早已經溝通好,如果有人訂 咗,佢 哋根本唔會攞出 嚟畀我 哋揀。」

話說祖兒 喺戲內做番自己扮樂壇天后一角,經理人阿 Man(杜汶澤)就不擇手段亦不可一世,籌備祖兒演唱會期間,眼紅形象設計師阿公(蘇永康)為另一位天后 Fiona(薛凱琪)搜刮的獨特歌衫,冒充祖兒率先在微博上公然「多謝阿公!」再用雙倍價錢 70萬支票利誘蘇康割愛。
搶衫已經算濕碎,男版 Mani阿澤更當祖兒木偶咁舞,仲爆粗鬧一姐:「冇我你乜×都唔係!」連祖兒死對頭 Fiona都睇唔過眼,後台兜巴星阿澤:「你做咁多陰質事,唔驚有報應咩?」

私伙出馬


扮好姊妹
演唱會當日, Fiona特登走去後台探祖兒班,一見「潑水裙」實物, Fiona更加火,不過照樣堆起笑容恭喜祖兒「 Good show!」,好演技!

回到現實,有睇過祖兒個唱 嘅 fans都實認得出,搶衫風波中 嘅主角「潑水裙」,實情在 10年祖兒《 NUMBER 6演唱會》壓軸出現。祖兒亦說:「套衫真係全世界得一件,係開騷時造型師( Wyman)專登同 designer訂做,真係值 30萬!因為唔掛得、收藏搬運都要好小心, 𠵱家擺 咗 喺公司倉庫,同我歷年演唱會衫擺埋一齊。其實現實中每個歌手風格唔同,我又真係冇試過俾人搶或者搶人 哋衫喎!」天后級歌衫全世界得一件,搶人 哋度身做造 嗰件有失身份喎!

男版 Mani陰招


眼紅形象設計師蘇康為 Fiona物色 咗獨一無二潑水裙,戲中阿澤盜用祖兒微博戶口率先公開多謝蘇康,夾硬公告天下奪人所好。


冇我你乜×都唔係!


現實中 嘅祖兒同經理人 Mani情同姊妹, Mani梗係事事安排妥當,唔使臨急臨忙先走去搶衫啦。


你做咁多陰質事,唔驚有報應咩?
怒摑阿澤:後台寃家路窄, Fiona當面質問阿澤再醒多阿澤一巴,兩人多次合作私底下又係老死,梗係真打冇留手啦!


70萬利誘
蘇永康覺得難做,阿澤威迫利誘苦勸一輪,再硬塞一張面額值裙價兩倍的 70萬支票收買蘇康。

《 DIVA》撻着祖師戀


《 DIVA華麗之後》故事圍繞神級天后 J(容祖兒)同上位新人 Red(林欣彤) 嘅樂壇成名血淚史。份屬兩位女歌手 嘅經理人, Man(杜汶澤)不擇手段使盡陰招捧紅藝人、背後就嚴密監控二人言行活動、私人生活,搞到祖兒壓力失聲、 Mag與初戀男友感情告急。
之後祖兒失聲避走內地結識盲人按摩師胡歌,終於遇上有戀人愛護依靠 嘅普通人生活……祖兒 喺《 DIVA》入面同胡歌有場激烈濕身吻戲,仲俾胡歌讚唔知係唔係唱得歌多,嘴唇特別柔軟添。不過祖師戀一出,男主歌胡歌都要借開,皆因在戲中飾演司機、與容祖兒只得 3、 4場對手戲的大配角劉浩龍,盛傳就係拍《 DIVA》時撻着祖兒,到底有冇戲假情真曖曖昧昧?就要入場睇啦。


事前有傳新人林欣彤會搶晒師姐鏡,事實證明兩款海報都以祖兒為主。




《 DIVA》開拍時,有傳一姐要剛加入英皇的林欣彤成為陪襯品,去年 10月,未爆「祖師戀」的劉浩龍,只能靠邊站(左)。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()