Miki話𠵱家只會做好本分,散文集嘅校對、造型同排版好多方面都自己落手落腳去做,務求零失誤。
真面目
冇底線 未上岸豁出去  iPad Miki出寫真拍三級片
05年,餅碎 Miki楊愛瑾單飛之後,開始主攻電影,本來發展唔錯,可惜被傳介入永安百貨太子爺郭永淳的婚姻,形象插水。
最近 Miki終肯公開郭永淳的男友關係,亦解釋當年跟對方拍拖時,男方已是單身,還她清白;經過多年洗底,今年 Miki誓力挽聲勢,先在書展推出寫真集,又一口氣為無綫連拍兩劇, 8月更會擔正一套懸疑電影。難得有機會翻身, Miki揚言不設底線,新片極有可能例為三級, 28歲 Miki今鋪真係搏到盡!

04年 Miki首次擔正獨立電影《 B420》做女一, 05年再擔正《龍咁威 2之皇母娘娘呢》,票房大破 1,500萬,令 Miki榮登千萬票房女主角,係威係勢。可惜負面新聞累事,去年約滿 StarzPeople,簽約新公司悅目藝人( M&M)之後, Miki決心再出擊。
變 C cup

寫真在泰國象島拍攝,由於還未完全開發,景點靚又夠自然,加上 Miki性感三點式上陣,簡直襯到絕!
相隔 10年再戰水着
今年 Miki入行第 11年,她希望推出一本散文寫真集,交代入行以來的經歷和心態轉變。 28歲的 Miki,罕有以三點式示人,對上一次,已經是 10年前 Cookies的年代。
由 A Cup變 C Cup的 Miki,身材更有睇頭,「其實公司冇迫我,出書都預咗嘅,三點式差唔多啦。」睇過 Miki的三點式,第一個反應真係嘩一聲,身材勁咗喎!「身材冇咩點變,可能嗰陣時仲係細路女,𠵱家着嘅感覺唔同咗,但呢件比堅尼真係好少布,又有窿窿,真係要做足安全措施,喺香港我一定唔會着。」

由最初嘅 Cookies變成今時今日個人發展, Miki笑言心態同思想上都有好大轉變,而今次文字相集背後最大原因,係希望多啲人了解自己真實一面。

Miki今次拍攝準備咗 20套衫,由朝影到晚,每日只瞓四小時。
帶 7條 T-back影寫真

Miki笑言人大咗反而會驚尷尬,衫少布啲,都會怕醜。
寫真特別在泰國的象島和曼谷取景拍攝,一個星期拍足 7日,為 keep住身形,面對泰國美食, Miki都要忍口,「今次係泰國旅遊局同香港航空贊助,全程都有導遊傍住,但就有得睇冇得食。最慘係有一日去火車站影相,我着住露臍裝坐咗喺張凳度,初頭冇為意,直至 cut機先發覺有隻大曱甴爬咗上腰,當時好想喊,因為自己最驚曱甴㗎!」出發前, Miki做足功課,仲帶咗 7條打底褲同 T-back。
性感照男友過目
上月, Miki終於公開承認與永安太子爺郭永淳的戀情,收埋 4年多, Miki坦言鬆了一口氣,她說︰「最開心是傳媒朋友的信任,有時解釋得多未必是好事,公司亦好支持我,但未來真係想大家專注喺我事業上。」
問到 Miki有否將寫真給男友過目,她說︰「都有畀佢睇,問吓意見,但工作上我們好獨立,佢亦好明白我工作需要。」 Miki的寫真會附送一張 single碟,新歌〈綿羊〉是她憑歌寄意,歌詞中嘅一句「圍觀過的正義的怎麼愛仍說不對」更是 Miki的心底話。

附錄一首新歌〈綿羊〉,當中歌詞正是 Miki心聲,歌詞提到只要忠於自己立場,旁人冷言冷語阻礙不了自己繼續行自己嘅路,要相信自己的選擇。郭生收到未?

Miki笑言有一個 shot竟然有隻「小強」爬咗上腰,直至 cut機後,先敢撥開佢,爭啲嚇到喊!

因為 09年拍到與郭永淳同車而傳緋聞, Miki早前在活動上終於大方承認戀情,並坦言自己會專注於事業發展。《壹週刊》圖片
首拍三級片
除出寫真搏盡, Miki亦想在影圈發圍,下月她將拍攝一套新戲,導演是曾參與《霍元甲》和《血戰新世紀》,和在 11年執導《贖命》的香港新晉導演周隼, Miki透露新片是套懸疑驚慄片,包含驚嚇和暴力,跟同公司的顏卓靈演兩姊妹。
Miki說收到劇本後,已知道極有可能被例為三級,「內容未可以講住,只可以話如果劇本好,自己都唔介意好激,淨着內衣亦冇問題。咁當然,如果遇到李安的《色•戒》,我會更加仔細考慮裸露尺度,因為我真係好鍾意拍電影。」 Miki說睇過《龍紋身的女孩》之後,更加唔怕接激戲喎!
簽 TVB博入屋

自 12年簽約無綫後, Miki已接拍兩套電視劇。在《貓屎媽媽》中與黃宗澤扮演夫妻。《蘋果日報》圖片

對上一次擔正拍電影,已經係 08年的《親愛的》,同台灣女星曾愷玹合作。

新片導演周隼,係香港新崛起嘅一批導演,從事過編劇同導演嘅工作,之前同 Eason合作《贖命》,全片用英文對白,幾大製作㗎!《蘋果日報》圖片
寫真鬥餐死
7月寫真戰揭幕,除咗大班𡃁模大賣性感之外,亦吸引一批外來客(鍾嘉欣同 Miki)加入戰團,鬥個你死我活!

無綫當紅花旦嘉欣 BB,唱歌拍劇樣樣掂之餘,選美出身嘅佢今年仲推處女寫真,宅男有福了。

Phoebe師妹,有翻版「溫碧霞」之稱嘅 Mika,本寫真話就話 sell天真清純,但背後就谷行 C奶大騷性感,惹火到爆。

有「魔鬼巨胸」之稱嘅蔚雨芯 Rainky,年紀小小但身材激爆,夠晒青春,寫真中亦不忘大晒身材。

性感紙上明星黃榕今年亦有出寫真集,但因為有疑似露點和露股相,不獲淫審處通過而抽起,心急嘅 Gloria仲話要趕快換相,睇嚟鬥心好強吓喎。

雖然上圍只得 B cup嘅許珮榆 Diva,爆增肥後令上圍升咗一 cup,個樣甜美得嚟又有魔鬼嘅身材,果然係重裝備上場。

採訪、撰文:張志威

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()