’12窄晒

特技鼻

鼻翼離奇收窄 鍾舒漫:好多人話細咗!

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

女星靠樣搵食,各出奇謀,啪骨通淋巴打 botox樣樣齊。
好似鍾舒漫雖然一向 sell型女格,不過都食住潮流玩變臉,最近更發現佢鼻翼明顯收窄兼鼻樑更挺直。難得連佢自己都承認:「好多人話細咗!」鼻細唔緊要,胸冇縮就 ok啦。


’08肥大

上月初,過氣天氣女郎 黄婉曼忽然變 V煞面,但她堅稱自己只係用辣椒同淋巴瘦面, 黄婉曼自稱冇整容,鍾舒漫亦話自己個鼻細咗,全靠化妝功勞。

「個鼻最好睇!」


化妝師幫我打咗陰影(真實對白)
自稱靠化妝:上週五( 29日),鍾舒漫出席活動時指手劃腳,欲證明打陰影的功效,佢話:「化妝師同我打咗陰影,由鼻樑到鼻翼,睇落咪好似細咗囉!」

英皇小花鍾舒漫入行 5年,古銅色的膚色及鼻環型女印象深刻。最近見佢鼻翼雖然收窄,鼻樑位又挺直咗,不過大執 黄婉曼都話自己冇加工,鍾舒漫亦否認:「呢排好多人都話我個鼻細咗,連我啲朋友都咁講,不過我冇整過㗎!呢啲全靠我化妝師幫我打多咗陰影(即場用手比劃),由鼻樑到鼻翼,所以睇落先又高又細囉!我由細到大都覺得個鼻最好睇。」神奇化妝乜都得,整容公司仲使有生意?

鼻樑係高咗


Dr Reborn醫學顧問 Heidi

鍾舒漫話自己最靚係個鼻,而且全天然無添加,鼻變靚,只歸功於化妝師。不過睇番 4年前嘅佢,個鼻的確係冇咁直同咁細喎!據 Dr Reborn專業醫生整容中心醫學顧問 Heidi稱:「鍾舒漫鼻翼,可能化妝可以幫到,不過佢個鼻樑係高咗,呢個可以打透明質酸。」

吳雨霏不再大鼻


與網球王子洪立熙拍拖 4年的吳雨霏,稱已跟洪分手,但早前被拍到兩人跟男方家人同遊布吉為 Kary慶祝 26歲生日,其後 Kary出席公開活動時直認兩人已復合。

Kary吳雨霏出道十年,由餅女 Cookies年代開始,豬膽鼻幾乎成為佢象徵,不過近日佢同鍾舒漫一樣,鼻翼一樣縮咗水,睇落順眼咗。

突然變細


上週四( 28日),吳雨霏出席活動時,鼻翼明顯收窄,問佢係咪加過工時, Kary只說:「吓……呀……」之後經理人便搶說:「我哋唔會答呢啲問題。」但跟 3年前的照片對比, Kary個鼻真係唔同咗喎!


’09豬膽


’12索女

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()