close

已經瘦咗?
上週五( 28日)苟姑娘出席馬德鐘同老婆張筱蘭嘅瓷婚 party時就自爆瘦咗,現時 130磅,不過短裙難掩一雙「肉」腿,雙下巴亦繼續出現。苟姑娘要更加努力先得喇!

真面目
好難減 當眾笑似河馬 肥苟嬲咗唯唯
自年初與城城傳出緋聞, 29歲華姐苟芸慧即時爆騷,騷價由四萬跳到八萬,不過身形卻與收入成正比同樣脹爆,更慘被改花名「肥苟」。
據知苟姑娘暴脹全因壓力過大導致賀爾蒙失調, 2個月前經友人介紹開始睇中醫、食中藥,不過未見成果。
上月苟姑娘孖螢幕拍檔梁烈唯去番禺拍遊戲節目,期間唯唯邊講笑邊指住隻河馬對苟姑娘話:「嘩,好似你呀!」肥苟即時黑面,仲認真同唯唯講:「你好 mean呀!」女人最忌被笑肥同醜,嚟緊二人喺新劇《飛虎 II》仲要演夫妻,到時好大機會面阻阻。

5月最脹
出席遊戲機活動,苟姑娘肥到冇腰冇頸,難怪當時佢要急急睇中醫調理。
因壓力大導致水腫,更被外界冠以「肥苟」的苟姑娘,話晒係華姐冠軍,被人笑肥,點都會唔開心,最嬲係拍檔唔體諒,笑埋佢一份。
賀爾蒙失調

攻城即肥
年初因拍 PCCW廣告被指與郭富城撻着,當時苟姑娘仍算瘦加索,不過攻城後即開始吹脹。

上月中,苟姑娘孖梁烈唯上番禺拍節目《千奇百趣玩 Free D》時,唯唯講笑話苟姑娘似隻河馬咁肥,苟姑娘嬲到即時黑面兼當場鬧爆唯唯,「你好 mean呀」,完全唔想睬唯唯。知情者說:「苟姑娘話估唔到連咁熟嘅唯唯都會拎佢嚟講笑,所以今次堅嬲。」
據知,苟姑娘因為早前被指介入郭富城和熊黛林之間做第三者,令心情一度跌落谷底,更壓力導致賀爾蒙失調,而變成肥腫難分。
「苟姑娘平時已經唔多食嘢,試過有次同佢全日一齊,見佢只係食咗幾啖飯,其實佢一得閒就會跑步同焗 45分鐘桑拿,飲啖水都肥。」知情者說。
上週五( 28日)苟姑娘出席馬德鐘的《瓷婚慈善晚會》時就話:「呢排瘦咗,我每日盡量喺屋企做瑜伽,朝早 6點就起身拉筋去水腫。同埋𠵱家睇緊中醫減肥,調理吓身體。(好似未見成果?)中藥係慢啲!但係我下個月( 7月)要拍《飛虎 II》做女警,我都想瘦,希望回復當年選華姐身材,我想減得健康啲,所以中醫減肥會適合我多啲。」據知,苟芸慧自 5月開始睇中醫調理身體,約每星期睇一次,慢慢調理。
唯唯:「苟姑娘好玩得」
《飛虎 II》即將開拍,劇中苟姑娘會繼續和梁烈唯演夫妻,唯唯話苟姑娘唔會嬲佢。「我哋結咗婚,仲發生埋關係!我會露胸肌,跟住苟姑娘仲挨喺我心口睇電視!(怕唔怕苟姑娘肥晒同第一集有分別?)女性體態豐滿唔代表唔靚。(你之前笑苟姑娘似河馬激嬲咗佢?)苟姑娘好玩得㗎,點會嬲啫?」
週一( 1日)苟姑娘在 31度悶熱天氣加 3號風球底下,仍着晒冷衫長褲遮住肥肉出席商場活動,睇落冇咁脹。對於唯唯笑指河馬似自己時,苟姑娘笑住回應:「我知道佢講笑咋嘛,點會介意?」

河馬累事
二人孖住去番禺長隆拍《千奇百趣玩 Free D》,唯唯就係指身後隻河馬笑同苟姑娘好似而激嬲苟。苟姑娘除咗身形之外個樣咁甜,邊似喎?

玩出火
平時口甜舌滑嘅唯唯竟然講笑冇理苟姑娘感受,真係講嘅冇心,聽者有意呀!

做埋夫妻
苟姑娘同唯唯喺《飛虎》飾演一對,嚟緊續集二人仲結埋婚,心廣體胖其實好正常!

減極唔瘦
暴脹之後纖體公司即睇中苟姑娘做代言人,可惜苟姑娘減極唔瘦,有傳纖體公司最近要飛起苟姑娘,另搵女星取代。

本週瘦咗
本週一,苟姑娘出席活動時塊面已經明顯尖咗,手腳亦冇咁腫,減肥開始有成績。
「 V煞」之變
苟姑娘 4年前入行時非常面尖,身材玲瓏,相信佢努力下,好快會變番索身材。

'09纖瘦版
苟姑娘 09年參加「國際中華小姐」選舉,當年苟姑娘樣甜、 V煞面,加上 35C上圍輕易得到評判歡心。奪冠後苟姑娘更得到不少幕前演出,拍住林峯、馬國明、鄭嘉穎等一線小生令苟姑娘入晒屋。

'12小肥版
12年苟姑娘接拍《怒火街頭 2》,拍住視帝鄭嘉穎飾演靚女醫生,不過人氣開始上升的她,體重亦開始上升,當時已出現水桶腰。

'13暴肥版
自年初與郭富城傳緋聞後,苟姑娘無停過增肥,更有纖體公司搵過苟姑娘做代言人,可惜苟姑娘飲啖水都肥令纖體公司打退堂鼓,即使拍晒廣告但最終都被抽起。

撰文、採訪:娛樂組
攝影:攝影組

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()