close

上週三( 26日)朝早十點幾,𡃁妹孖實女友人出現萬邦行一間豐胸診所門外,而行埋登記處嘅都係𡃁妹本人,肯定係睇醫生!
FBI
32B李綺雯整大啲
早排喺《情越海岸線》入面,𡃁妹李綺雯經常拋出 D cup上圍引誘黃浩然,雖然最終都唔成功,不過佢嘅金毛鈴造型就入晒屋。

劇中有大咪,但現實中𡃁妹就報稱上圍有 32B(定係 32A咋?)冇乜嘢睇。上週三( 26日), FBI去開中環萬邦行,竟然撞見𡃁妹孖住個女性友人入咗間豐胸診所。 FBI入過間診所打探,職員話客人嘅資料佢哋唔可以透露,不過呢間診所就只係做豐胸同埋隆胸手術。
其實撈咗咁多年, 28歲嘅𡃁妹一直都半紅不黑,如今選擇整整佢,話唔定可以起死回生喎!

前排套《情》劇,𡃁妹用咗 3個胸墊先谷到似 D cup去引誘黃浩然。

等候見醫生期間,𡃁妹不時四圍望,慎防被發現。
iPad胸

撈極唔起嘅𡃁妹其實個樣唔差,只係冇乜運仔又冇乜胸,如果真係隆胸,未嘗唔係一件好事嘅。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()