close


葉熙祺雖然只得 5呎 4吋半,唔算高,亦冇大胸,但勝在樣夠 sweet,而《 Can Cam》方面就讚佢笑容自然得嚟好可愛,一定受日本人歡迎咁話。為隆重其事,雜誌仲搵埋步姐御用攝影師下村一喜操刀幫佢影相。

日面

《 Can Cam》睇中葉熙祺 黑船上面

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

近年香港模夢想攻日,繼先鋒 Angelababy、 Janice Man同周秀娜後,最近輪到娜姐師妹葉熙祺( Anna Kay)延續模攻日夢。
啱啱 25歲、來自廣州的葉熙祺,年頭已孖住黎明嫂樂基兒拍資生堂的《 TSUBAKI》洗頭水廣告開拓日本市場。最近再升呢,被日本 OL潮誌《 Can Cam》邀請成為「專屬」模,更於最新一期 7月號《 Can Cam》登上封面。稍後葉熙祺更會接拍日劇同電影,雖然暫時得個「講」字,但 Anna勝在五官標致兼個樣夠自然唔似整容,要成為「黑船」俘虜㗎仔,大好前途。

眼大大笑起上嚟 cute爆的葉熙祺,自上年尾孖住日本名模 蛯原友里演出《 TSUBAKI》洗頭水廣告後,即開行 turbo攻日,除早前行過《 Tokyo Runway》模特兒騷外,最威係連日本 OL潮誌《 Can Cam》於最新一期 7月號宣布正式邀請她成為《 Can Cam》首位中國籍「專屬」模。

封面女郎




葉熙祺被《 Can Cam》睇起任專屬模,於最新 7月號當上封面女郎,連日本娛樂新聞報紙《日 刊 Sports》都以大篇幅報道。


7月號《 Can Cam》用咗 12版篇幅去介紹葉熙祺,簡直係華人之光。而佢香港嘅經理人 Roy就話 Anna Kay同《 Can Cam》嘅合作暫定一年,如果雙方合作愉快,當然會繼續。



《 Can Cam》讚似小動物


於 7月號《 Can Cam》內,葉熙祺唔只成個大頭做封面,書內更有連續 12版介紹佢,當中以葉熙祺的 8個秘密做主題,介紹佢聽嘅音樂,甚至食嘢嘅口味等,而她當然唔少得示範時裝。葉熙祺之所以被《 Can Cam》睇起,該雜誌的形象設計師小山田對佢身形讚不絕口,乜嘢衫都 carry到,而最重要係編輯堀由佳喪讚:「初頭睇 Anna啲相,淨覺得佢得個樣靚,但見到真人感覺完全唔同,無論佢嘅舉止同談吐都好似啲小動物咁,好 kawaii,好吸引到身邊人嘅目光,呢類 model日本人一定 buy。」


葉熙祺喺日本仲係新人,佢嘅日文翻譯就爆佢初到達東京成田機場時,已第一時間走去買飲品招呼工作人員,細心得嚟好識做。


唔好睇葉熙祺身形咁纖瘦,《 Can Cam》爆佢其中一個秘密就係好大食,而且最鍾意食甜品,尤其忌廉泡芙,佢仲晒命話:「好彩我係食極都唔肥嘅人。」真係羨慕死㗎妹同港女。


年頭出處女國語大碟《祺待》嘅葉熙祺,〈斷翼天使〉曾攞過中央電視台舉辦嘅《中國網絡頒獎禮》嘅「最佳 MV獎」。唔只睇得仲唱得。


葉熙祺攻日首個任務,就係同班名模(左起)水原希子、 AKB48成員小 嶋陽菜、 蛯原友里、樂基兒及俄羅斯 top模 Sasha Pivovarova一齊幫資生堂嘅《 TSUBAKI》洗頭水賣廣告,拍埋班名模身邊,絕對唔輸蝕。

望出日文碟


最近葉熙祺(右)已加盟日本 Pearl Models經理人公司做 蛯原友里師妹,葉熙祺話友里介紹好多朋友畀佢識,得閒仲會交換扮靚心得,對佢好關照。

今年全力攻日的葉熙祺,其實年頭已與盛產名模嘅 Pearl Models簽咗 3年合約做 蛯原友里師妹,據知 Anna除幫《 Can Cam》做御用模,最近正接洽多部中、日合資的電視劇及電影,還有電視廣告。而本身居於北京的 Anna每個月都要飛去日本開工,每次只逗留 10日。雖然辛苦,但 Anna就話:「去親日本做嘢,每次只瞓得兩個鐘,但好開心,日本公司好有制度。我 𠵱家學緊日文,希望將來可以出日文碟做歌手。」而葉熙祺香港所屬 GME經理人 Roy就話:「 𠵱家 Anna中國、台灣、香港同日本四圍飛真係好辛苦,難得佢好珍惜機會,只要佢有咩需要,我都會盡量配合。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()