Beauty Hunt
王嘉慧 系出名門
21歲英皇電影部新人王嘉慧(Jessica), 15歲時已經成功打低多個對手,拍住陳奕迅合作雞精廣告。
自細讀英基國際學校,講得一口流利英文的 Jessica,中學轉讀本地英文授課學校聖瑪加利女書院,屬蔡少芬、周秀娜師妹。母校盛產女明星, Jessica亦同兩位師姐目標一致,希望殺入電影圈,「作為新人,有任何工作機會都要試,不過我最希望有朝一日可以拍動作片,同甄子丹合作!」

Jessica 15歲時,經 uncle介紹試鏡成功,與陳奕迅拍白蘭氏學進雞精電視廣告,之後仲拍過百老匯電器、麥當勞等, 11年在內地劇《武則天秘史》客串過,去年更有機會參與首齣電影、王晶監製的《新古惑仔:江湖新秩序》,飾演女主角的過氣情敵,總算有幾分鐘戲分。幕前經驗唔少, Jessica今年有份拍陳德森執導的新戲《一個人的武林》,而且戲分大躍進,同楊采妮、吳浩康有多場對手戲。「 15歲簽畀公司(英皇)時仲讀緊書,到我畢業後其實有段真空期冇接 job,因為我想出去打工學吓點樣待人處事,到前年再同公司傾,覺得我都 ready入娛樂圈,就正式開始做全職 artist!」

同師兄謝霆鋒合照,其實霆鋒都好打得喎,唔一定要同丹爺互揪啫!

簽約英皇多年,與同門衞詩雅、鍾舒漫做咗好朋友!

跆拳道高手
父親是西班牙加上海混血、母親則是重慶苗族人,輪廓比一般人深的 Jessica,連膚色亦特別健康,襯晒好動性格。「我本身性格比較男仔頭,鍾意玩 wakeboard同跆拳道,𠵱家學到紅黑帶,所以希望接到一個多啲動作嘅角色,畀我發揮吓!我一路以來嘅偶像係甄子丹,嚟緊新戲甄生有份拍,雖然我哋冇對手戲,但有機會可以觀察佢打功夫已經好興奮!」

有份同羅仲謙、梁烈唯等一齊拍《新古惑仔》,戲分唔多但起碼有機會拍戲。

15歲同 Eason拍雞精廣告,相隔 6年,兩人個樣都冇乜點變!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()