close


寫真內有多張內衣相,不過 LuLu話呢個已經係佢底線,唔會露點。

FBI File

LuLu要睇精神科

2012年07月04日 ~~ 第267期 Face

搞到余文樂頭都痕 嘅模王璐瑤( LuLu),講都尾,都係為 咗即將推出嘅寫真宣傳,最近 喺酒店拍攝一輯內衣照,誓要引死班宅男。




LuLu又發功,同 FBI講,自從余文樂單 嘢爆 咗出 嚟之後,晚晚都收到 啲奇怪來電, LuLu說︰「 𠵱家搞到我精神好差,去完 LA返到香港仲要去睇醫生呀!」不過, LuLu似乎都係集郵女,呢排出活動頻頻黐住 啲仔, FBI又唔覺佢精神好差喎!

繼續辣仔




LuLu最近 喺活動見到周秀娜男友陳偉成( Avis),即刻博黐住合照,唔知娜姐見到會唔會眼火爆呢?


LuLu連環狂寸余文樂,男方即時封口,以免變成連續劇,不過聽聞 LuLu仲有 嘢爆,樂仔今次認真頭痕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()