close

傳聞栢芝與釗峰 5月初在潮服 AMENPAPA活動上初相會,栢芝開口讚釗峰得意,仲主動交換電話發展姐弟戀。
網上圖片

真面目
好出奇 離奇搭上張栢芝  C AllStar釗峰:最近成日見!
33歲失婚婦張栢芝話唔會抗拒新戀情,不過全副心機擺晒喺兩個仔 Lucas同 Quintus身上,結果單身足足兩年,除咗間中傳出與前夫霆鋒復合,再唔見身邊有其他異性。
不過緣分擋都擋唔住。五月先至喺潮服 AMENPAPA活動上見過第一面,七月就有報道話 33歲栢芝即同 27歲 C AllStar主音釗峰撻着 1個月。有冇咁快?週一( 1日)釗峰正式回應:「得啖笑!上佢屋企開會啫!」
之但係,栢芝去到邊都有記者跟實,又唔見第二個上世紀大廈開會?

栢芝同個「鋒」字真係有不解之緣, 20歲拍《老夫子 2001》同霆鋒撻着,聚散離合 11年,連仔都生咗兩個,還是逃不過離婚命運。想不到,單身兩年後首傳緋聞又係同「峰」哥,不過今次年紀差 6年、搵錢差大截,竟然係組合 C AllStar主音釗峰。

5月 24日,母親節兼生日,栢芝竟然冇同囝囝慶祝,一個人走去理大睇 C AllStar迷你騷,更逗留至晚上 10點。

被拍到獲栢芝親自接載上世紀大廈離婚竇,釗峰否認:「我哋四個輪流同佢開會,咁啱佢嗰日有嘢返屋企攞啫。」
公事私會

自從 5月 Quintus 5歲生日,霆鋒同栢芝不相往來,復合機會確係微。
《壹週刊》圖片
據知栢芝和釗峰五月初首次在活動見面,母親節兼 33歲生日( 5月 24日)就夜媽媽去捧場睇演唱會,上週三( 26日)再被拍到栢芝親自接收工,再帶埋返世紀大廈香閨短聚,有圖有真相?週一( 1日),釗峰親自回應本刊否認緋聞:「 C AllStar同栢芝嚟緊喺大陸有個演出會合作,所以最近多咗聯絡,經常需要見面開會。佢同其他幾個成員都係單獨開會,咁啱嗰日栢芝要返屋企攞嘢,至會車埋我返佢屋企啫。咩姐弟戀,完全係得啖笑!」
出道得三年、最出名都係得〈天梯〉一首歌,未有車更加未有樓,老實講,栢芝同呢班八十後合作,提供交通工具同借出香閨開會,又確係合理嘅!
癡心 80後

其貌不揚, C AllStar四子其實一向有姐姐緣,首〈天梯〉連前輩關淑怡都俘虜,獲點名擔任年初演唱會尾場嘉賓。
釗峰參加歌唱比賽出道、唱情歌〈天梯〉上位,雖然都成 27歲大個仔,戀愛經歷其實得一次:「我同對方喺高中時結識,一直糾纏到大學,經歷過三分三合,每次都因為佢有第三者,仲要次次個第三者都唔同,我次次都接受番佢。明知係戇居,但我就係咁,覺得冇咗佢唔得。」又會咁啱嘅?栢芝又係八十後癡心情長劍,同霆鋒何只三分三合呀!

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()