close

冇咗「四失聰」喺身邊傍實,超雲當日就搵助手陪 shopping。貫徹其疏爽性格,超雲 T恤腰位有 see-thru,樸素中見性感。

媽咪姐
何超雲透視豬腩肉
賭王千金何超雲出名珠圓玉潤,就算早排同「四失聰」分手,都無礙其身形繼續膨脹。近日就有周刊影到着三點式嘅何千金喺泰國酒店日光浴。一向走喺時代尖端嘅佢,換足幾套泳衣娛賓,可惜腰圓肚凸俾人話米芝蓮上身,何家淑女唔嬲就假!

前幾日,媽咪姐亦喺中環見到佢。當日佢着咗件黑色上身衫,看似平平無奇,但腰位原來有截 see-thru。咁又啱噃,平時疏爽嘅佢,又點會冇驚喜俾大家呢?

超雲早前去泰國,被影到三截豬腩肉同巨乳,好重口味!

何家千金早幾日仲喺 instagram上載同朋友開餐嘅相,毋懼肥胖繼續食。

紮咗辮着住 T恤短褲嘅超雲,似番 24歲真實年齡,不過兩條玉腿肉感咗啲,收一收效果更佳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()