close



同你吟一吟

何韻詩慘勝舒淇

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

容祖兒同師兄劉浩龍嘅「祖師戀」被隊爆之後, Joey同性密友何韻詩第一時間喺網上留言明示自己信錯人,暗喻師兄撬牆腳。


平時 man爆嘅何韻詩,是夜扮晒弱者,全晚由許志安同黃耀明呵住。

人不在港都加把口,即時被指抽水!上星期四(二十八日)晚,何韻詩終於蒲頭,同「東亞」友舒淇、吳彥祖、許志安等出席澳門新濠天地嘅「 Taboo色惑」活動。
由許志安同黃耀明左右保護,何韻詩擺出一副慘樣,但對「祖師戀」就刻意封口。以受害人身份捲入容 Joey同劉浩龍戀情,何韻詩成為當晚焦點,令就算壓軸係由吳彥祖陪住出場嘅舒淇,即使著到又金又閃,都要讓路。冇是非,邊夠揪呀!




閃金舒淇同吳彥祖即使係壓軸,但風頭都俾成支橙汁咁款嘅何韻詩搶晒。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()