任葆琳慘變天殘腳繼續濕平


【傷步如飛】

■任葆琳前日脹爆行街,右腳仲着咗保護鞋,腳傷都影響唔到佢濕平嘅興致。


【銅鑼灣】曾幾何時鬥靚出身以索見稱、現年39歲被稱為「哈佛小甜甜」嘅任葆琳,早年每逢電影首映禮都逢請必到,不過近年養尊處優好少喺公眾場合見佢出現。女人一少見人就會開始放縱自己,唯一唔變嘅就係濕平,呢樣係女士嘅天性。

送Goodbye Kiss

前日下晝6點鐘左右,見到暴脹咗成個圈嘅任葆琳隻身去到銅鑼灣,一身鬆身裙嘅佢依然難掩肥大嘅身材,不過最突出仲係佢隻右腳着住隻保護鞋行街,都話買嘢係女士生活不可少嘅一部份,所以佢行咗入Francfranc家品店,對啲擺設、屏風同啲廚房碗碟好有興趣,拖住腳傷都行咗成40分鐘,難得係佢仲行到健步如飛。



【不停擤鼻】 

【唔使人扶】

任葆琳買咗一大袋戰利品準備離開嘅時候,佢喺門口撞到個有小肚腩嘅相熟男性友人,該名男性友人同行似乎仲有一男一女助手。嗰位男士好有風度見到任葆琳腳傷攞住重嘢,即刻幫佢將袋戰利品交畀助手,中途任葆琳落樓梯嗰陣,位男士一直伸手想扶佢,但係佢就堅持自己行,真係厲害。

男友人一直送任葆琳返到部7人車,任葆琳嘅司機好醒目,即刻接手攞晒老闆嘅戰利品,臨走任葆琳向位小肚腩男士握手道謝之餘仲送上一個goodbye kiss。

採訪、攝影:梁繼光



【收穫豐富】 

【吻別好友】

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()