close



社交圈

最怕有比較

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

雖說高矮肥瘦靚醜都是天生,但一有比較就更相形見絀,難怪咁多人為貪靚僭得就僭。

黃泳霖 高下立見


余詠君要昂起頭傾偈,令黃泳霖有點不好意思。

上週四,周國豐代理的英國床褥 Vi- Spring舉行新店開幕酒會, dress code是 British elegance,嘉賓之一的公益金前主席余錦基大女余詠君,卻以 causal爆的平底鞋素顏出現(右),明顯與打扮過的周國豐太太黃泳霖(左)相映成趣,難得她大方任影唔嬲,「我收工趕過嚟無時間換衫。」老友肯俾面出席,高了成截的黃泳霖亦不介意曲腳屈膝合照,大家 happy。

邱李茂琪 比上不足


習慣踩高屐僭建高度的溥儀眼鏡老闆娘邱李茂琪,上週三出席楊崢的新書發布會,拍埋只著矮踭鞋的趙式和(右圖右)身邊,即時高人一等。鬼咩!佢對過萬元的 Christian Louboutin靴有成六吋高喎!不過,佢著單肩裙就唔夠女子組合 Girl Kingdom、韓妹成員蔡恩真有睇頭啦(左圖),韓妹一雙 34C僭建胸假到奪裙而出,相對邱李茂琪就顯得更平平無奇。





陳君宜 最緊要靚




玩具城前董事鄭躬明上週四孖住太太陳君宜去 Vi- Spring酒會,鄭太堅持由頭靚到腳,硬要著 Rene Caovilla過萬元一對的五吋高踭鞋,搞到夫婦倆電燈柱掛老鼠箱,點知陳君宜話:「老公鍾意我高過佢,靚就得啦!」

李麗娟 唔怕




前民政事務局常秘李麗娟雖則無做官,但出鏡率都唔少,上週《蜘蛛俠》首映,媽打又現身,仲風騷地拍埋高佢兩個頭的男模合照,換着他人可能會尷尬,媽打一於話之你!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()