歌手李蘊(Renee)昨日於旺角出席校園活動,被傳整容的她堅決否認傳聞:「好搞笑,覺得以前靚過依家,依家肥咗少少有包包臉。(後天加工?)唔抗拒嘅,每個人都想變完美。12歲出道到依家唔同樣好正常,以前未發育啫。想皮膚再靚啲,但五官OK唔使做手術!」她自爆常被身邊好友問是否有打針變靚,但她堅稱自己純天然無添加。


問到眼腫腫的Renee前晚是否哭過?她笑言:「尋晚夜瞓啫!」

李蘊上台支持劉謙

歌手李蘊(Renee)昨日到旺角出席校園活動時眼腫腫,問到是否哭過?她笑說:「尋晚夜瞓啫!(微博話唔開心係講緊緋聞男友劉謙?)唔係!近排真係好多嘢發生,我同佢不嬲都係好朋友,唔講佢喇!費事話博宣傳,我哋不嬲好低調。(佢有冇睇你本寫真?)支持我嘅朋友都會買,呢幾日我哋有聯絡。(話你靚咗?)你過幾日《紅白》問佢,到時我會喺台上支持佢。」對於被傳整容,Renee笑笑口否認:「覺得以前靚過依家!依家肥咗有包包面,識我嘅觀眾會知我冇整過!我覺得相由心生,唔會刻意整。」她堅稱純天然無添加,希望傳媒不要炒作。

李蘊用手指篤鼻,力證沒有整容。

李蘊死撐膠樣天然


李蘊搣間尺鼻力撐自己純天然。

李蘊昨日到旺角出席新城活動,即將出寫真的李蘊樣貌跟以前有很大分別,變成硬膠面和間尺鼻,惹來整容疑雲,李蘊依舊否認說:「大家由細睇到我大,我反而覺得以前靚過家。我入行12歲,到家21歲,個樣一定有變,不過係天然。」她坦言不抗拒整容,但目前沒這個需要,李蘊又說:「相由心生,以前純真啲,家要醒目。」
現場見李蘊眼腫腫,她透露因有親人因病離世。問她跟台灣魔術師緋聞男友劉謙的感情如何?李蘊避談說:「唔講佢,嚟緊自己出寫真,唔想講其他人。」她重申跟劉謙是朋友。
採訪、攝影:王連連

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()