準備開香檳,林宥嘉 嘅酒塞突然彈出,你睇吓 Hebe,明明嚇一嚇,但塊面硬到唔識郁!

國台扮

Hebe硬膠面失獎  Selina贏晒

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

第 23屆金曲獎曲終人散,焦點人物並唔係蔡健雅三度封后,又或者五月天攞走 6個獎成為大贏家,而係久違 555天 嘅台灣女子天團 S.H.E, 响金曲獎舞台上重新合體演出,贏盡台下嘉賓同電視觀眾掌聲同熱淚,更令近年收視大跌 嘅金曲獎創下 12年來收視新高,合共有 533萬人次收看。

重踏舞台, Selina自爆邊唱邊忍住眼淚:「在落幕的時候,還是有很多難過跟心酸在(心)裡面,你忘不了!」
Selina講完又喊,同佢最好姊妹 嘅 Elle例牌喊埋一份;至於 Hebe,其實應該喊得比 Selina更淒涼,事關佢今年以個人名義,入圍 7項金曲獎提名,點知全線「摃龜」(台灣語解:捧蛋), Hebe冇喊冇嬲冇發脾氣,我有理由懷疑同佢塊面一日比一日硬有關,永遠一號表情,喜怒哀樂根本硬到分唔出。


Selina獨唱個人作品《愛我的每個人》,之後就同 S.H.E合體大唱經典金曲,呢個重要時刻,唔單止台下,聽講連記者室班記者都感動到爆喊!




要放平雙腳防止充血 嘅 Selina,講番起重踏舞台感受愈說愈激動,身旁失獎兼硬膠面 嘅 Hebe,一直木無表情。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()