G.E.M.以「這個人」來回敬林宥嘉。

鄧紫棋( G.E.M.)昨日到商台宣傳新國語碟,早前她被指無牌駕駛鏟泥車,她直言對駕駛零知識,但當日在私人場地拍攝,每人進場前要簽文件,如果有甚麼事發生,責任要由自己承擔,現場也有師傅指導揸鏟泥車,她說:「真係唔知,每步都係師傅教,我對佢有信心。」
對於林宥嘉形容 G.E.M.為「那個人」,提及感情事又以悲傷情歌回應,令人揣測兩人情變, G.E.M.說:「吓?佢咁形容我?但唔好喺出碟時講佢,費事以為我宣傳,咁我話佢這個人囉。之後我會去台灣宣傳,我公司同佢公司知我哋撞到,一定將我哋分開,我食咗兩年死貓,內地同台灣都話我做宣傳,好唔開心。」

G.E.M. 簽個名「無牌駕駛」

G.E.M.(鄧紫棋)昨日到電台宣傳新碟,對於被網友炮轟無牌駕駛鏟泥車,她解釋該處是私人越野車場,現場有不少小朋友上堂,駕駛時亦有導師在旁指導,並已簽下責任條款。對於緋聞男友林宥嘉以「悲傷故事」形容感情,G.E.M.說:「我唔可以喺出碟嘅時候答呢啲,怕人哋又話博宣傳。(佢用『那個人』稱呼你,你呢?)咁『這個人』啦!」

G.E.M.為免被指博宣傳,不回答有關林宥嘉的提問。

G.E.M.為無牌駕駛解畫

鄧紫棋(G.E.M.)昨日為新碟到電台宣傳,對於早前她的「秘撈Tour」揸越野電單車被網友踢爆無牌駕駛。G.E.M.解釋該越野車訓練場是私人場地,現場有小朋友上堂,入場人士及她都有簽紙願意承擔任何責任,而駕泥頭車時每個步驟都有導師在旁指導。



G.E.M.怕被指宣傳不提林宥嘉。

講到緋聞男友林宥嘉在台灣受訪時,用悲傷故事來形容感情生活,似兩人情海翻波?G.E.M.說:「我唔可以喺出碟時答呢啲,怕人哋又話宣傳,最好唔好提佢。(佢用『那個人』稱呼你,你呢?)這個人囉。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()