close




國台扮

 

羅志祥又俾人屈

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

耐不耐就有桃色新聞爆出 嘅小豬羅志祥,最近又俾人踢爆上月到杭州為節目《我愛記歌詞》做嘉賓,俾國產狗仔隊發現佢約 咗其中一位參賽者閻莉,到酒店房玩通宵!

報導出街後,發現只係一場誤會,大部分網站即時將報導抽起,但之後有國產八卦雜誌專訪閻莉,以「羅志祥閨房怪癖」為封面標題,閻莉指當晚小豬著住女人衫演趣劇 氹佢笑,之後因為玩到太 攰,於是 响小豬酒店房留宿一晚,直至第二朝獨自離開,估唔到就咁俾狗仔隊影 咗相。
小豬知道後大呼寃枉,話自己根本唔識閻莉,加上對方唔係藝人,居然有狗仔隊跟蹤偷影,擺明有人想借佢過橋做假新聞搏出位,所以同經理人商量後,決定以「名譽損害」為由告到底。講真句,單新聞係真係假都好,如果唔係小豬一次又一次俾人發現上網識女仔,傳佢爛滾生性病,人 哋就唔會揀中你啦!


閻莉自爆同小豬玩角色扮演,佢著住男人衫,小豬就著女人衫,當晚兩個只係傾偈著衫咁簡單,咩都冇做過喎!


自稱 响小豬酒店房宿一宵,閻莉著住上節目件衫行出酒店大堂,做新聞做到似層層。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()