又係你呀,陳生!
Eason嚟到,見《壹》仔好緊張,又吩咐唔好寫衰老豆,好孝順。

同你吟一吟

Eason街邊檔氹老豆

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

忙緊國內巡迴演唱會 嘅 Eason陳奕迅, 啱 啱返到香港,老婆徐濠縈就同班 friend飛 咗去泰國玩,但 Eason冇全天候留低屋企湊女,反而抽時間做孝子,陪老豆陳裘大。

上星期三(六月二十七日) tea time,《壹》仔 响大坑街邊檔撞見一身足球員打扮 嘅梁漢文,過 咗冇幾耐,就見到 uncle陳裘大,而 Eason就最尾到。見到《壹》仔在場, Eason好緊張:「你都知係邊個啦(指陳裘大)!就住影,就住寫呀!」
放心,八珍只講事實。見到傳患過肝癌末期 嘅陳 uncle,雖然真係瘦 咗好多,不過好胃口好精神,叫 咗份蛋治大啖大啖食,中西醫合璧,果然有料到。老豆喺身邊, Eason更加大細路,攞 iPhone幫老豆影張開餐相,再唔係又搞吓世伯隻錶,冇時停。
食飽一齊走, Eason車埋老豆一齊去睇佢同梁炳踢波,男人活動,唔怪之得冇預埋囡囡康堤啦!


陳 uncle食緊蛋治, Eason係都要搞搞震,影完食相,又搞老豆隻錶。




有指陳裘大做完換肝手術後,大部分時間留 响國內生活, Eason趁機將個人信件交俾老豆。


俾容祖兒叫「榕樹腳」, Eason並非浪得虛名。


Eason仲未到,梁漢文同陳 uncle一樣傾得好投契。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()