close


我鳥叔又嚟啦!(設計對白) 

出外埠 Psy

鳥叔自搞谷歌

韓國嘅鳥叔( Psy)自〈江南 Style〉後,最近又有新歌〈 Gentlemen〉登場。 12號正式推出 MV,三日內點擊率已經成億,犀利係犀利,但就有人批評新歌叫「紳士」,實則歌詞太粗鄙;亦有人認為新歌無論曲風、服裝或舞蹈,跟〈江南 Style〉如出一轍,有食老本之嫌,即係彈多過讚囉!

 

〈 Gentlemen〉究竟可唔可以為鳥叔再下一城仲係言之尚早,不過鳥叔為谷歌真係不遺餘力,甚至不惜醜化自己。話說鳥叔 13號於首爾搞咗個〈 Happening〉演唱會,仲扮到鬼五馬六喺 Twitter度提醒觀眾睇演唱會要注意嘅守則。有網友話鳥叔似小丑多過歌手。不過媽咪姐覺得好 cutie喎﹗你哋話係唔係?


着高踭鞋一定會後悔 

背熟歌詞大家一齊唱 

必須要無限體力

推薦穿白色衫 

現場可以購買白色螢光棒 

新歌 MV由泫雅改為女子組合 BrownEyes Girl嘅佳仁做女主角,一樣 sell性感。

眾星捧場

鳥叔開演唱會,好多演藝界及 K-POP組合成員都有去捧場,當中包括鳥叔老友李秉憲、崔智友及宋种基等。


李秉憲 

左起李光洙宋种基 

崔智友 

鳥叔老闆,亦即係 Big Bang老闆楊賢碩都有嚟撐場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()