close


胸壓做導演有着數,基仔在廣告中,安排了一幕被泳衣女胸壓場面。

好好搵

有多年經驗,為自己的MV做埋導演的古巨基,最近撈多瓣入侵廣告界,為他代言的杯麵操刀拍新一輯新廣告。今次處男執導廣告,基仔單是導演費已經收了二百萬,加上香港及全中國代言人費五百萬,荷包脹爆!重酬之下,基仔落足力,狂碌人情咭,又問朋友借了架八百萬勞斯萊斯做道具,甚至親自落場,試女!

包拍一嚿過
已經親自執導超過十個MV的古巨基,導演癮越來越深,早前他與合味道續新約,除了加簽做埋全中國代言人,廣告商知道基仔鍾意做導演,要求他獻出另一個第一次,做廣告導演。有五百萬代言人費落袋的基仔,據知今次兼任導演再進賬多二百萬。「其實我仲未知今次導演嘅酬勞有幾多,因為我係收咗一嚿錢,連製作包拍,要睇吓我成個廣告製作用咗幾多錢,理論上,剩番嘅錢就係我嘅酬勞。(有數得計,保守有二百萬?)總之我哋今次係落重本,單係拍攝期已經三日,又有好多演員,呢啲全部都係錢。」基仔說。

自認巨肌
廣告需要動用超過五十名年輕男女演員,當中包括兩名索女泳衣上陣,基仔親力親為,落手落腳試鏡揀人。「所有演員我都有份揀。(泳衣索女使唔使著住三點式試鏡?)咁又唔使,我哋之前收到啲女仔嘅profile,已經知道佢哋嘅身材,唔使再特別著住泳衣嚟試鏡。(大胸優先?)廣告嘅焦點唔係放喺身材方面,所以唔使大胸,反而有兩個泳褲男就大胸(肌),我都係巨肌,啲男演員唔可以太細……」基仔說。但埋位當日,古導演卻突然要求原本著住三點式的model加多件背心喺面,埋沒大好身材,「廣告賣點係sell產品,加上廣告會全國合家歡時段播,呢個處理會穩陣啲。」

Draw Something
向來鍾意畫畫的古巨基,理所當然是手機app Draw Something擁躉,作為專家,基仔認為用手指喺電話畫畫,比用紙筆難得多,主要是個屏幕細,好難畫得細緻。不過,見基仔所畫的畫,像真度其實好高。 ####


近日天氣開始熱,基仔要喺銅鑼灣鬧市來回走十幾個圈,走到索氣伸晒脷。


任拍攝當日,引來一班泳池對面大廈男士狂,不過相信佢哋唔係基仔,而係女仔。


唔敢望未埋位前,女model已經披上毛巾,但基仔依然唔敢亂望。


做咗導演基仔除了要顧住自己演出外,仲要全程實個Mon,睇埋鏡頭攞位及其他演員演出部分。


基仔話女model唔需要大胸,反而男model就要有巨胸(肌)。


基仔向朋友借了一架價值八百萬勞斯萊斯做道具,為免被人刮花,他派專人負責睇實。


尤達


黑武士


奧巴馬


房祖名 周杰倫

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()