close


首次到科大演講的霆鋒,表情多多,並以幽默形式講talk,令原本嚴肅的講座變得輕鬆。

真心話

三十而立,謝霆鋒八年前賣樓套現千萬,創立「PO朝霆」後期製作公司,在廣告界打出名堂,反叛男孩搖身一變為CEO,創業路更被科大選為教材。上週四(四月十九日)他應邀出席演講,向一眾工商管理碩士學生,分享成功之道。席上霆鋒大講撞板經歷,其間還被科大校長一條問題「腰」中,對住幾百學生,坦承擔心兩子Lucas同Quintus,因父母名氣,將來的路更難行。

認有壓力
上週科大舉行「ASIAN LEADERSHIP SERIES」講座,由謝霆鋒打頭陣,原本只容納四百個座位的演講廳,事前吸引了超過四千名科大生爭崩頭報名參加。當晚霆鋒以筆挺西裝現身,一進場即引來學生起哄,紛紛拿出手機拍照,講座一度變成fans聚會。整個演講,霆鋒均以英語對答,攞過影帝,見慣大風浪大場面,但首次以CEO身份,對住一眾學者及學生演講,霆鋒公開認壓力大。「我好緊張,平日見慣幾百人嘅場面,但面對一眾學者同學生,我覺得好大壓力。」講完隨即《逆戰》上身,裝作攞住機關槍手勢搞爛gag:「若果一陣你哋(學生)問得太尖銳,我就逐個砰,砰!」又問現場人士:「有邊個覺得自己係成功,請舉手?」不少師生舉手後,他又抵死說:「有幾多個係講緊大話?」完全掌握到現場氣氛。

起步碰釘
謝霆鋒創業,由起初得幾名員工,發展至今日過百人手,上海北京均有分公司,每年逾億的生意額,看似順風順水,但他坦言有碰釘時候。「當時太想快啲成功,太急進,無睇清楚買咗批二手器材返嚟之後,發現其中一啲係壞嘅!」他提醒年輕人創業要有冒險精神外,亦要給自己後着保障。「外界講到我好似將全部資產抵押晒用嚟創業,其實唔係咁!創業唔係搏到最盡無後着,我係打晒底,事前搵定一啲客源先開始。當然,人哋唔會因為你係霆鋒,就俾生意你做,要留到客,就要用心做好每件事。」

雙重包袱
講座尾聲,學生自由發問,大部分問題只環繞創業路,毫不尖銳。直至最後一個問題,由科大校長陳繁昌發問:作為明星二代,背住父母之名打天下,是否一個沉重包袱?被「腰」中的霆鋒沉思數秒回答:「係嘅!喺我十六、七歲時,我好抗拒謝霆鋒呢個身份,幾年後先完全接受呢個事實。我依家反而擔心兩個仔,因為我父母只係喺香港有名,但我喺中港兩地都有名,我怕佢哋將來要承受雙倍包袱。」講座主題不涉及家事,但霆鋒卻賣大包,把曾送給長子Lucas一歲生日的自拍短片與科大生分享。數分鐘片段全是他在多部電影中,親身上陣的危險動作,包括在大廈外倒吊、飛身撞巴士等,片尾則有一段給兒子的說話,大約意思是:「我咁搏,無非為你嘅將來有個保障!」事業成功加上慈父包裝,三十一歲謝霆鋒換得在場幾百師生激賞。

講座晒溫情
霆鋒在席上播放早前他慰勞員工,在菲律賓包島玩的片段。當中除有穿黑背心的他凸出個大肚腩與員工打成一片外,還有他整蠱老豆潑冷水的溫情場面。


之後在講座與眾分享他送給Lucas一歲生日的片段。內容是他在電影親身上陣的危險動作場面,然後片尾給Lucas的簡單說話,道出為父的他,拼搏工作,只為兒子將來的保障,好多科大生睇完都話好感動。 ####


坐在霆鋒身旁的科大校長陳繁昌(左二),向霆鋒最後發問,為講座掀起高潮。


霆鋒坦言擔心兩子Lucas同Quintus,要承受明星父母所帶來的雙倍壓力。


校方知道霆鋒鍾意飲可樂,所以一早為他預備,台上三個學生都只係飲水。


開場前,霆鋒在後台跟三位訪問他的學生傾吓細節,首次講talk,從表情睇就知他有幾緊張。


反叛期十七歲的霆鋒入行不久,曾因與公司鬧意見而逃返加拿大。又試過在《勁歌》彩排時舉中指,十足反叛少年。


生性期 ○二年捲入頂包事件,令父母憂心。官司甩身後他不再任性,乖乖在內地打拼搵人仔,賺錢買樓買鋪。


穩重期婚後榮升兩子之父,霆鋒顧家形象有增無減。就算去年離婚,對其形象亦無損害。


收成期眼見自己一手創立的「PO朝霆」廣告及後期製作公司,經營八年在市場站穩陣腳,去年趁喬遷之喜,才公開其CEO身份,率過百員工影大合照晒冷。


講座當日,無學生問霆鋒感情事。對於有指他被內地女星楊冪,到他酒店房拍門示愛一事,霆鋒事後向記者否認傳聞。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()