close


全素顏,加上有帽有眼鏡,江若琳真係好似阿嬌,好在有整指甲相(下圖)為證,方便驗明正身。

出街行咇要一眼關七留意左右附近有冇星出現,少啲眼力都唔掂,尤其係遇着班素顏女星,個個都眼大鼻高尖下巴,好易認錯。


《壹》仔早排經過箕筲灣,見到離遠有個女仔戴帽戴眼鏡企街截的士,正常計,該區見到星機會相當低,但有殺錯冇放過,影咗先再睇下係邊個。點知《壹》仔落完手驗貨,都揸唔定主意究竟眼前呢位小姐係鍾欣桐,抑或江若琳。其實論髮型長短顏色身高,八珍已經九成九覺得係江若琳,再睇番佢微博,原來佢截的落銅鑼灣整水晶指甲,件衫一模一樣,中!但話時話,江若琳真係愈來愈似阿嬌,就連擺甫士影相都不約而同,簡直比阿Sa,更加適合同阿嬌組Twins。 ####


究竟佢哋個樣有幾似,八珍唔多講,各位自己用眼睇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()