close


2012年終極高鼻,下巴變尖

引起全城熱話的《盛女愛作戰》已經收檔,轉投到商台開咪的Bonnie以及人生導師Winnie被外界鬧爆;愛情顧問Santino郭政彤更被指涉嫌造假卡、販毒,爆出大堆醜聞。至於中途唔玩的寸嘴Mandy,鬧勻全世界後繼續被大起底,指她離婚後唔有錢唔吼,仲的起心肝執靚樣專攻大茶飯,不單雙眼變大鼻樑慢慢加高,胸部亦再度發育。

改良心口
一早被網民指為「拜金女」的Mandy,被踢爆在唐英年家族旗下的半島針織廠採購部任職後,本刊日前再收到數張Mandy的舊照,真身跟在熒光幕的她分別極大,身材再度發育,樣貌亦有很大出入。據了解,五年前因為第三者介入而離婚的Mandy,開始分段改造,由本來單眼皮變為雙眼皮,鼻樑逐漸加高,下巴愈來愈尖,胸部亦進行僭建,由平胸變為今日的稍有睇頭。 Mandy的前夫叫Adrian Cheung,有指他曾經參加過無綫訓練班,跟黃宗澤同期,現任職公關公司,由於公司跟品牌Hennessy合作多年,負責搞活動的他跟不少圈中人頗熟,Adrian之後再婚,並常帶同現任太太出席活動。

不請自到
隨住年齡增長,離婚後的Mandy近年愈來愈進取,開口埋口「要食就食大茶飯」。自從執樣後,每次出擊都鎖定目標,原本一直租住土瓜灣舊樓的她,因為玩《盛女》一心釣大魚,參加節目前刻意搬往比較高尚的半島豪庭,提升出身。「早排有間上市公司搞party,佢喺朋友口中打聽到,竟然面懵懵不請自到,之前仲做定research,知道嗰晚有好多身家幾十億以上嘅筍盤,佢鎖定晒目標逐個去自我介紹,仲好熱情咁捉住人哋隻手傾偈;嗰晚東華總理李鋈麟同仁濟總理吳國榮都喺度,現場有人問點解會有個中女撞入嚟,佢就求其解釋話係朋友請佢。嗰晚之後,好多男士都收到佢Whatsapp約見面食飯,但梗係冇人騷佢。「佢仲連身邊朋友嘅男友都唔放過,就算對方有老婆,佢都話唔介意做三奶、四奶,最緊要係個男人係咪佢心目中嘅『大茶飯』,啲朋友都怕咗佢,有男友都收埋。」Mandy身邊人透露。口口聲聲要避風頭唔想禍及屋企人的Mandy,上週五(四月二十日)到商台接受節目《光明頂》訪問後,週日便飛美國公幹,決心跟《盛女》斬纜。 ####


2007年單眼皮,平胸


2009年雙眼皮,鼻變高


2010年鼻再高,開大眼


現任職PR的前夫Adrian將出席活動時,跟嘉賓傅明憲的合照放上Facebook。


上週五,陳志雲安排《盛女》再上商台做訪問,林曉峰亦有出現撐場,不過寸嘴Mandy就十分自律,斯文有禮。


《盛女》由陳志雲一手包辦,他更碌埋人情卡,安排Mandy(右三)及人生導師Winnie(左二)在古巨基MV出現。


大輸家Santino(左)早前接受香港人網訪問,他的生意舊拍檔即時致電電台,爆他曾經公開表示自己造假卡及販毒。


據知東華總理李鋈麟(圓圖)跟仁濟總理吳國榮(右)有份出席的上市公司party,不請自到的Mandy都有跟二人自我介紹,之後又約他們出街。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()