《玩嘢王》玩出禍 阿 Bob爆粗:搞乜 X嘢!

 

 

 

 

 

媽咪姐
《玩嘢王》玩出禍 阿 Bob爆粗:搞乜 X嘢!
無綫近排啲劇集已經唔好睇,就連皇牌《金枝慾孽貳》都因為太多人物出場,搞到媽咪姐同班 C9 friend頭都大埋。反而由李思捷擔大旗嘅整人節目《玩嘢王》口碑唔錯喎,製作認真不特止,被整嘅嘉賓亦異常「交戲」。

好似第一集嘅林盛斌( Bob),喺節目入面被安排做婚禮司儀。面對結婚蛋糕跌落地、舊愛搶新娘等突發事件,阿 Bob反應迅速,即時執生,果然係一個好司儀!不過婚禮背後,原來唔少火藥味,阿 Bob仲差啲同人吵大鑊。佢解釋:「每次入房都會檢討之前有無講錯嘢,有時忟起上嚟就會爆粗。最忟嘅,係本來上台賓客有一千蚊利是,但最後變咗廿蚊!所以我一入房就抦個伴郎:『搞乜 X嘢呀!』」

事後阿 Bob得知被李思捷整蠱,都有啲無奈㗎。不過學佢話齋:「玩我即係睇得起我!」無綫下一個力捧嘅,可能就係佢!

被玩逐格睇

作為婚宴司儀嘅阿 Bob好專業,除咗比預定時間早到,之後向所謂嘅婚禮統籌人詢問一對新人嘅背景,做足功課。

一對新人切餅仔,蛋糕突然倒下。醒目嘅 Bob即時以「落地開花,富貴榮華」打圓場。

抽獎時,大會預備咗一千蚊金牛俾賓客,點知拆開時變咗廿蚊。阿 Bob當堂 O嘴,幕後主謀李思捷則喺度喪笑。

得悉被整蠱後,阿 Bob面帶無奈。不過佢專業表現就獲得網友一致激讚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()