鍾嘉欣水着寫真攻書展


■鍾嘉欣戴逾三億元翡翠行騷,行頭冠全場。

鍾嘉欣與模特兒Jocelyn及姚書軼昨日在灣仔為珠寶展行騷,鍾嘉欣晒事業線,戴上價值三億三千萬元的翡翠觀音首飾,行騷時打頭陣兼壓軸,並為展覽剪綵,不論行頭與排場,都比戴着逾一億元翡翠珠寶的Jocelyn及姚書軼勁。

 

呻男友冇送首飾

鍾嘉欣表示在台慶戴過貴珠寶,但以這次行頭最貴,又重又怕跌,搞到她不停摸身上首飾,笑說:「身家大,好難孭。」她謂媽媽喜歡翡翠玉器,已留嫁妝給她:「留玉鈪、龍鳳鈪,我將來會留畀囡囡。我有隻玉鈪由細個戴到入行前,怕唔襯要除,好難除。」問緋聞男友伍允龍曾否送她首飾?她說:「冇喎。」
鍾嘉欣隨即轉話題,她謂前日從關島回港,在當地影寫真,準備在書展推出,膚色黑了兩度。問寫真中有否性感泳照?她表示相片與很多小朋友一同拍攝,最近多不愉快的新聞,希望藉寫真發放正能量:「有着比堅尼,但外面仲有好多件衫,唔係騷身材,唔同廣告,唔性感。」怕男友詐型?她說:「怕媽咪詐型多啲,佢反對大,唔鍾意我性感同拍親熱戲。」叫伍允龍買幾本寫真?她即舉起手中的咪高峯遮面:「唔識答,好熱,唔係尷尬,係多人先好熱。」寫真最性感是甚麼?她說:「係眼神,着泳衣得個頭凸出水面,想用眼神電人,但電唔到。」她謂打算捐出寫真酬勞,如銷情理想,想成立基金。
姚書軼知道翡翠叫價億元,表示若男友送是好事,問是否收到就即嫁?她說:「都好,睇佢對我好唔好。」她笑說自己要儲兩世錢才買到億元翡翠,有儲兩卡以上的鑽石,但知道現在三卡起才保值就感心灰。
採訪:盧妹


■鍾嘉欣日前到關島影寫真暴曬,昨日穿白色長裙,顯得膚色黝黑。
攝影:陳俊強


■Jocelyn(左)與姚書軼同戴上逾億元珠寶行騷。

鍾嘉欣豪掃鞋慳住食

日前ontv追蹤部隊發現無綫花旦鍾嘉欣,獨自在銅鑼灣行街,向來「慳家」的她卻在鞋店瘋狂掃貨。

ontv追蹤部隊當然不會放過任何機會,繼續追蹤到底!當日晚上七時,穿短裙的鍾嘉欣先在店內逛了一圈,然後挑選多對靚鞋試穿,見她試完一對又一對。雖然鍾嘉欣穿短裙,但全程保持儀態,沒有走光,大約半小時後,她即買了三對心水靚鞋,認真大手筆!最後她到附近一間零食店,只買了一支水及餅乾,愛靚唔愛食,所以幾時都話女人錢真係易賺。

鍾嘉欣半小時內買了三對鞋。

鍾嘉欣比堅尼寫真收埋身材

無綫花旦鍾嘉欣昨日出席某珠寶展,穿上性感tube dress的她戴上價值3億3千萬港元的翡翠觀音首飾行騷。首次戴逾3億首飾上身的嘉欣謂:「我不斷摸住佢,因為好重,驚佢會跌,呢副身家真係好大、好難孭,但我覺得非常靚。媽咪好鍾意儲玉器,都有留玉鈪畀我。(嫁妝?)媽咪留咗啲龍鳳鈪、玉器翡翠畀我,第時都會傳畀個女。」



佩戴昂貴首飾行騷的嘉欣坦言有很大壓力。

前晚凌晨由關島返港的嘉欣透露在當地拍首本寫真,問是否穿比堅尼?她說:「有,但有好多衫over個bikini,今次寫真唔係刻意騷身材,係想開心,去到關島陽光與海灘,冇理由着冷衫落水。最性感都係我眼神,因為我成個身入咗水,得個頭凸出嚟,所以都見唔到我着bikini。」問是否怕緋聞男友伍允龍詐型?嘉欣即尷尬稱「唔識答」。她又稱寫真於7月書展推出,有意捐出酬勞。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()