close


115磅生完無耐,Kelly已經fit番晒,令唔少媽咪羨慕。

細仔「小龍包」劉琛才剛滿月,潮媽陳慧琳已火速收身,佗B前112磅,產後僅僅超重3磅,成為一眾大肚婆產後keep fit人辦。想長胎不長肉,Kelly大方公開懷孕飲食習慣,一日可食足四餐,但要揀選有機食物,魚湯和鮮奶每日必飲,均衡飲食加上產前產後都做瑜伽及上半身運動,收緊拜拜肉,要做靚媽,唔懶得。

大仔生性
擁有一對寶貝仔劉昇(蝦餃仔)和劉琛(小龍包),三十九歲陳慧琳已經同老公有共識,唔再追女。「唔追嘞!湊兩個已經好辛苦,順其自然啦!」Kelly說。第二次做媽咪,Kelly湊仔無須假手於人,幫小龍包沖涼、餵奶,全部一腳踢。「醫生話BB飲人奶會特別健康,我會餵兩個月,依家每日都要飲多啲魚湯谷奶;已經生第二個,同BB沖涼無乜難度,蝦餃仔好鍾意『裝』細佬沖涼,仲睇得好開心,當佢游緊水!」 BB要花多點時間照顧,Kelly話好在蝦餃仔生性無扭計。「蝦餃仔見到我抱住小龍包,會自己攞故事書嚟俾我講古仔,佢都好乖,成日錫細佬,暫時我湊唔到佢返學,要鍾珍(經理人)幫手,希望可以快啲陪到佢返學,好彩佢無扭計咋!」Kelly說。

富家人
圈中紅人愛將血汗錢換磚頭保值,但貴為天后的Kelly卻未有跟風,早年因為試過投資物業慘蝕,留下「樓蟹」陰影。相反,Kelly的父親、家姐及細佬卻擅於投資,手上持有的物業,市值近兩億。

加碼請外傭
之前蝦餃仔出世,Kelly家中有三個外傭幫手,家中再添新成員,Kelly決定加碼,多請兩個,五人湊B打理起居,萬無一失!食媽媽奶的小龍包,個多月大體重已經有九磅多,面珠肥嘟嘟,下巴和嘴仔似足媽咪。至於Kelly,亦展開產後keep fit大計。誕下六磅重的小龍包後,她體重只比佗B前輕微上升三磅,全靠均衡飲食,不致令母體過度吸收。「未生之前,其實唔使食太多補品,因為大肚補身,BB根本唔會吸收到,反而媽咪吸收晒,好多媽咪都係因為咁而暴肥!我係完全戒晒食甜嘢同煎炸嘢。」

花膠補身
要谷人奶又要瘦身,但Kelly未有刻意減量,平日最愛的雲耳蒸雞、蒸肉餅、豉椒蒸排骨,食齊!「依家每日一定飲魚湯,花膠湯同蟲草都會飲,花膠主要係等傷口埋得好啲!」產前產後一樣fit,Kelly聲稱是懷孕期間一直有做孕婦瑜伽,出院前亦請教了護士,在家每日做簡單收身運動。「其實傷口埋咗之後,係可以做運動,但盡量只做上半身動作,暫時唔好做下半身,我會做掌上壓,可以收拜拜肉,呢排仲開始跑番步!」Kelly說。

潮媽秘方
圈中唔少女星都有獨門方法,產後火速回復元氣,極速修身。

李嘉欣
去年初,李嘉欣為許晉亨誕下兒子Jayden Max,坐月期間,每朝早五時起床食五更早飯,餐單全部清淡走油,食蒸肉餅、烚菜、白飯、清湯,戒甜品。

謝安琪
06年,謝安琪未婚懷孕,07年誕下兒子張瞻,產後謝安琪聽從長輩意見,食足一百隻雞令身體盡快復元。 ####


Kelly湊小龍包同時,亦要錫住蝦餃仔,講古仔佢聽。


臨生前,Kelly還親自湊蝦餃仔返學,當時體重只上升了二十磅。


上月26日,經理人鍾珍親身到醫院接Kelly及小龍包出院。


細佬瞓咗覺的小龍包眼睛長長,手仔摸住肥嘟嘟的面珠,十分趣致,還有點像哥哥蝦餃仔。


家中有兩個寶貝仔,Kelly和老公大部分時間會留喺屋企家庭樂。


哥哥出世時,蝦餃仔已經勁似爹哋。


Kelly在家坐月,湊蝦餃仔返學放學重責,要交由老公Alex及鍾珍代勞。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()