close


再問樁你㗎!(設計對白)

上個禮拜二(四月十七日)下午,朱茵同黃貫中先响微博做定預告將為人父母,即晚再十指緊扣從吉隆坡返港,親口宣布好消息,阿Paul仲話計劃好同朱茵年底結婚,點知突然有龍B,一時間打亂晒陣腳。


拍拖十四年,但朱茵係基督徒,又開口埋口話反對婚前性行為,最終先有後婚。有傳媒問起「禁果」問題,阿Paul護妻搶答:「你問我罷啦,你留喺度,我慢慢同你傾。」準太太大條尾俾人捉住,加埋阿Paul老豆近日接到唔少fans電話,追問佢抱孫嘅事,阿Paul細佬黃貫其㷫到响微博留言:「我爸已八十多歲健康不太好,請妳們給一點私人空間Paul的家人。」接住阿Paul留言:「一切原因都不是理由,過了,太過了,我亦已到達容忍的極限!」睇嚟阿Paul比朱茵更早有產前狂躁症。 ####


準黃太朱茵全程陪笑,由阿Paul一個人答晒所有傳媒問題,有記者一講「基督徒」三個字,阿Paul即拖朱茵走人!


由保安圍圈護送,兩個全程十指緊扣行上車,有咗三個月嘅朱茵未見肚先脹胸。


阿Paul同朱茵上載半裸照公布喜訊,張相係知道有BB之後專登搵Wing Shya影。


阿Paul護送朱茵返九龍城娘家,其間有人吩咐載住保安員嘅七人車响機場隧道彎位停死車阻截採訪,一度引起大塞車,事後警方「邀請」七人車司機問話。


突然做老豆,阿Paul自爆思緒不受控,要夾band先可以發洩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()