Kibby的公主牀放滿公仔, Kibby手上的小仙子毛公仔購於日本,是她的陪睡寶寶。 

星悅居

藍莓童話屋 劉俐

童話的公主住在城堡,都市冇城堡,不過只要動動腦筋,一樣可以營造童話感覺。
「藍莓」劉俐( Kibby)將喜愛的小仙子 Tinker Bell及公主擺設放滿一屋,連牆壁都貼滿貼紙及照片,為自己搭建出一片童話天地。

 

「藍莓」劉俐租住新蒲崗一個六百呎單位,家中到處都可以發現小仙子 Tinker Bell的收藏物和擺設,其至連客廳大牆上都貼上小仙子的剪影貼紙。訪問中劉俐亦不時流露對小仙女的喜愛。
「細個睇過 Peter Pan嘅卡通之後,就覺得佢身邊嘅小仙子 Tinker Bell好靚。小仙子勤力、精靈、自由,同我嘅性格都好似,所以我自小就儲佢啲嘢。不過小仙子嘅物品唔係周圍都買到,好在有 fans知道我鍾意,會周圍搜尋佢啲精品送俾我!」劉俐說。


藍莓客廳牆上貼了小仙子電影的貼紙:「我唔想間屋白色咁單調,所以特登買自己鍾意嘅小仙女款式貼紙點綴吓!」 

藍莓客廳中收藏了很多小仙子精品擺設:「其實大部分都係 fans知道我鍾意送俾我,佢啲產品比較難搵!」 

呢個 Tinker Bell造型嘅 Barbie係「香蕉」王淑玲送俾劉俐嘅生日禮物。 

飯廳的組合櫃放咗咖啡機同酒櫃格,飯枱牆上又有燈膽圖案,十分鬼馬。 

愛犬唔俾旅行

愛自由的劉俐,在家中排行最細,她十多歲時跟隨家人從福建到香港定居,與父母及兩個姐姐同住,故一直希望自住獨立。她初中開始兼職做模特兒, 10年終於有能力搬出去自住。「我由細到大都希望可以擁有一個自己嘅小天地,布置到好夢幻咁,得閒又可以請朋友嚟飲嘢開 party。但其實我都仲係好依賴屋企人,佢哋成日都會嚟陪我。」
除了家人,劉俐亦有一個伴,就是她的芝娃娃愛犬 Sasa。「 Sasa係我 10年買,開心同唔開心佢都陪住我。雖然我有間屋仔俾佢住,但佢通常都係同我瞓。 Sasa瞓覺發出啲鼻鼾聲好似恐龍咁嘈,超過癮㗎! Sasa每次見我執行李去旅行,都會整色整水阻住我,好似好唔捨得我咁,搞到每次去旅行我都好掛住佢。」


客廳其中一個角落係藍莓愛犬 Sasa嘅私人天地,牆上亦貼滿藍莓與好友的即影即有相。 

Kibby與超盈在共同朋友的派對上認識,牆上亦有不少與超盈的貼面合照。 

Sasa今年 3歲,還未絕育,藍莓仲話想公開招親,幫佢搵番個伴。

劉俐英文名叫 Kibby,所以在門口放了一張「 Love Kibby」地氈。 

藍莓在睡房房門掛上 sexy girl及小仙子門牌,反映她童真及性感兩面性格。 

藍莓 Profile

真名劉俐( Kibby),今年 23歲, 08年簽為無綫藝員,加入美女廚房做「藍莓」。近年劉俐曾與林峯傳緋聞,早前又在《法網狙擊》色誘白健恩,搶盡風頭。


撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()