close

 

趁住來港拍戲,「國產Angelababy」劉羽琦把握機會,夜蒲中環,豈料卻遇正三狼:錢國偉、李璨琛和沈震軒,「貓晒」的劉羽琦被三狼過足手癮,托胸𢭃籮捉手仔,蝕晒。

 

乘機攝位
拍「夜蒲」電影出位的導演Wilson錢國偉,現實中同樣係「夜蒲聖手」,出手既狼且快,而且食得唔好嘥,連身邊演員都唔放過。上週三(四月十八日)凌晨一點,有「國產Angelababy」之稱的劉羽琦、李璨琛和JJ賈曉晨緋聞男友沈震軒,由導演Wilson帶隊,踩上中環安慶台熱門蒲竇Play,沈震軒更徹底換look,染了一頭金髮,十足蒲友格。三男一女一行四人在夜店玩足三個鐘,凌晨四點終於劈夠,著低胸短裙的劉羽琦醉到fing手fing腳行唔穩,踩住四吋高踭鞋大玩「貓步」;Wilson立即把握抽水機會一個箭步上前,從後攬實做過「足球寶貝」的劉羽琦上腰,與C級「世界波」幾乎零距離,但劉羽琦對Wilson的上帝之手問題球毫無知覺,更轉身同對方咬耳仔,露出一副冧樣。

享受世界波
醒目Wilson食到頭啖湯,四人行到安蘭街長樓梯位置,李璨琛也不甘後人,展現「紳士風度」,主動上前孭起醉娃落樓梯,雙手順勢往劉羽琦兩髀一𢭃,加上豐滿好波打孖降落後背,簡直雙重享受。睇住兩位brother出手,金毛沈震軒有得睇冇得食,本來在安慶台已經揮手say goodbye,見到「有飯開」,一於唔執輸行返轉頭,可惜兩位狼兄佔盡好位,沈震軒僅在醉娃酒瘟失控踢甩高踭鞋時,爭取做執鞋仔,再捉實劉羽琦幫佢著鞋,執個尾彩。被李璨琛孭住落樓梯直達皇后大道中後,Wilson接手繼續扶實劉羽琦,其他人在路邊截的士,再由Wilson負責送她離開。無其他兄弟阻頭阻勢,在的士上Wilson繼續上演好戲,兩人無縫頭貼頭,明顯見到Wilson狂嘴女方。

明益老友
據知,自從劉羽琦參與Wilson執導的《戀夏•戀夏•戀戀下》後,兩人變得熟絡;最近再開拍《喜愛夜蒲2》,除了女主角苟云慧,Wilson亦安排劉羽琦參演一角。對於夜擒事件,Wilson說:「當日劉羽琦係由北京嚟試造型,因為佢未去過香港嘅夜場,所以先約埋有份演出嘅沈震軒一齊落去睇景兼消遣。當晚除咗我哋,關楚耀都喺度,成班朋友玩得好開心,咁先飲多咗啫!劉羽琦走嗰陣已經醉晒,又著對四、五吋高踭鞋,連行都行唔到,唔通唔扶佢咩!總之真係完全冇心嘅,希望大家唔好誤會!」 ####


沈震軒 1:00am Wilson拖住著大露背超熱短裙的國產Baby,以及金毛沈震軒到Play夜蒲喪劈。


3:35am 金毛軒離開Play,跟Wilson、李璨琛及國產Baby仍識得講拜拜。


返轉頭點知金毛軒又返轉頭,陪兩個brother挾住國產Baby行落安蘭街,Wilson愈攬愈實,挨住他的國產Baby更醉到拂走腳上四吋高踭鞋。


執鞋嘔完一輪,清醒少少的金毛軒跟李璨琛夾手夾腳,幫國產Baby執鞋。


箍實見國產Baby講唔停,Wilson加多兩錢肉緊,左手亦向上移位,托實國產Baby的波邊,而腳步浮浮的金毛軒亦拖住國產Baby,一行四人行落樓梯。


托胸


壓上身國產Baby醉到冇晒力,李璨琛即時「捱義氣」孭住擁有34C的她落樓梯,為防跌落地,李璨琛兩手用力𢭃住她的豐籮。


冧晒


合力將國產Baby送上的士,機不可失的Wilson閃埋入車廂內,接住向冇晒反抗力的國產Baby狂嘴。


狂嘴


李璨琛早前自爆向拍拖七年女友Pae求婚,不過求婚後一直未有下文,至今仍停留拖友關係。


劉羽琦(後排右二)有份拍《喜愛夜蒲2》,早前來港試造型,之後便相約導演Wilson等人夜蒲。


有翻版古天樂之稱的沈震軒,未染金毛前,先後跟徐子珊及JJ傳過緋聞。去年中,本刊拍到他跟徐子珊到灣仔學跳舞,fans更將二人合照放上網。


沈震軒跟JJ大前年合作旅遊節目而傳出緋聞,二人之後又被影到在將軍澳踢拖行街。


Wilson拍親遊戲節目,一班女仔都要性感打扮,著泳衣晒身材走唔甩。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()