我得寵:黃幗頤愛狗唔愛B


【魔天使家族】■黃幗頤家有四隻魔天使,為她帶來不少歡樂。攝影:陳志嵐

動物的生殖能力的確比人強得多,港姐黃心穎胞姊、nowTV的主持黃幗頤(Scarlett)原本只有一隻雄性的魔天使,誰知替牠找了個伴後,馬上就由一變四,一家四口小狗包括爸爸Bacon、媽媽Muffin、囝囝Benedict和囡囡Mayo,雖然Scarlett說有點吃不消,但每當她完成工作後,回家有四隻可愛小狗熱情地圍着她團團轉,即使再累,也會感到無比興奮,她更說:「我一定唔會為咗BB而唔要啲狗,我寧願唔生。」
撰文:胡比


■頑皮的小魔怪最喜歡和主人玩波波。

黃幗頤從沒想過自己會養四隻狗,但自從兩年前她跟老公在台灣定居,她老公養了Bacon開始,就注定要擔起牠們這頭家,她說:「其實我係諗住養八哥,但我老公嫌八哥醜樣,佢見到Bacon係咁多隻狗之中最靜,所以就揀咗佢做我哋第一隻寵物。」但原來牠的沉默是因為患上抑鬱症,最嚴重時將自己腳上的毛全都咬掉,幸得Scarlett悉心照顧,才迅速康復。


■視愛犬如己出的黃幗頤不時跟牠們咀嘴。

狗媽媽意外懷孕

之後因為Scarlett要回港當nowTV主持,老公認為她工作時間較彈性,方便照顧小狗,所以Bacon便跟Scarlett回港,但回港後,她工作不斷,反而沒時間陪伴愛犬,她說:「成日得佢一隻狗喺屋企,所以咪想搵隻女陪佢,有朋友係開狗場,咪叫佢幫我搵隻狗女。」
Scarlett滿心歡喜等待Muffin到港,讓Bacon有個伴,可惜兩隻狗仔沒有一見鍾情,Bacon更嫌棄這個伴,Scarlett說:「Muffin細個好醜樣,Bacon一啲都唔鍾意佢,除咗生理期Muffin發情嗰陣,Bacon會好似個癡漢咁,係咁纏住同錫Muffin,但一過咗呢個時間,Bacon就會反面唔認人。」
Scarlett透露原希望兩年後才讓牠們生育,但在她出外公幹時,Bacon就搞大了Muffin個肚,她笑謂:「嗰時Muffin都未成年,得11個月大,不過有仔真係趁嫩生,睇下Muffin生咗兩隻都唔覺得佢身形走樣。」


■黃幗頤只要手上拿着小食,四隻愛犬即表現乖巧。

見證狗BB出生

Scarlett想讓牠們有更舒適的居住環境,所以要搬屋兼請工人,雖然這令她有點措手不及,但回想起Muffin生產的過程,至今依然令Scarlett很感動,她說:「因為做嘢,我唔能夠睇佢生第一個BB,要妹妹同工人幫手,但就趕到見證佢生第二個BB,除咗要安撫Muffin,仲要安撫Bacon,我以為狗會好似人生仔咁,個老竇會好緊張喺老婆身旁等候,點知原來係唔會囉,佢驚到想走又唔敢行埋去。」看到Miffin多辛苦也努力地誕下狗BB,那份激動是難以形容。


■黃幗頤表示狗仔抑鬱會自咬,所以要細心照顧。

原本Scarlett打算把小狗轉贈朋友,但最終也捨不得拆散牠們一家,決定負起這個重擔,她笑言:「四隻狗一齊去睇醫生,一齊沖涼,好容易就使過千蚊,但係返到屋企見到佢哋係咁圍住你錫,你就會覺得付出幾多都係值得,所以要努力啲賺錢。」因為家有四犬,令以前愛蒲的Scarlett變得深閨,她謂:「𠵱家啲朋友叫我出街,我都會叫佢哋不如嚟我屋企。」
提到生育大計,Scarlett皺皺眉說:「我屋企已經有咗四隻狗,如果再多一個BB都唔知點算,順其自然喇,但我一定唔會為咗BB而唔要啲狗,我寧願唔生。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()