close


38歲的人生教練Winnie,明知手上的蔗寓意她「賣剩蔗」,她一於少理,拿上手當雙節棍般玩,還明言:「我唔以身作則,咁易嬲,咪打爛我嘅齋鉢。」

是非男女

熱爆全城的話題節目《盛女愛作戰》,愈鬧愈火紅,不論五位盛女,以至專業導師都被大起底,當中把口寸嘴,樣貌整過容的人生教練 Winnie,更是眾矢之的,先有「男人踭氣論」,被梁文道批評眼中只有錢,近日再被網友圍插,連陶傑都在節目質疑她,憑乜做人生教練。你有你插,我有我出位,三十八歲的港女Winnie,大大聲咁話:「係呀,我係八婆呀!」

 

有乜資格
比起五位盛女參加者更盛女的Winnie(梁穎妍),一開聲如機關槍般,尤其講起她做了六年的人生教練 (Life Coach),「我從來不會接受單對單訓練,今次在節目中是破例。」單身的Winnie被指能醫不自醫,她強調:「我唔係教人溝仔。」講資格,在加拿大約克大學心理學畢業的她,○四年開始接觸Life Coach,跟師傅學滿師,才開班教人,「我係無呢方面degree,但我師傅話我得。」 Winnie口中的Life Coach,是提升自我的訓練,過程中會話你知,究竟你有乜問題,聽落空泛,但這類課程確實又搵到食,一個課程收二萬幾元,一班起碼十幾二十人,計落都幾和味,被指掠水?Winnie反駁話:「咁你哋(指傳媒)夠抽水啦。」儘管被質疑被鬧,Winnie明白愈鬧愈出名,她說:「人哋話我盛女、中女、醜女,等於叫我嗰名Winnie一樣,我一笑置之,就算鬧我八婆,係呀我係八婆,我認,咁點呀!」她還一臉自豪地說:「話我係港女,我覺得我係太后。」

談情說性
曾做名人版記者的Winnie,大呼上當:「見工時,嗰位主管話名人版好似Hong Kong Tatler,點知唔係,明明啲人係肥,要我讚佢又fit又靚,我唔得囉。」她不忘寸嘴說:「話我留在馬場唔走,sorry我自細就出入馬會,在ball場見到auntie和同學幾尷尬,做咗四個月就劈炮。」數工作經驗,Winnie更大騷quali,曾在摩根士丹利負責應付千年蟲,又做過旅遊雜誌開荒牛和廣告行業,自己又創業做室內設計,現在寫書寫blog,還開鋪賣美容產品。不過曾跟她共事過的同事,對Winnie的印象是個好有機心的人,「佢幾唔怕醜,仲好主動,是一個機會主義者,唔會放過任何識上等人的機會,佢英文好,只係鍾意同講英文啲人溝通。」有傳她對男女關係好開放,尤其與男同事出Trip。說起性,她大膽地說:「情到濃時個個都會有,無享受過瘋狂咁做,真係要檢討吓自己。」問她幾歲失身,她有保留的說:「幾多歲唔講,總之是成年啦!」對性觀念,她話慶幸阿媽教得嚴,「好彩阿媽教得嚴,唔係我都唔知俾人搞大幾多次肚。」

自知之明
對自己的家庭背景Winnie卻不欲多談,只透露家住跑馬地,父母是專業人士,中學畢業後隨父母移民加拿大,還有兩個姐姐,貪靚是來自家姐,「大家姐似章小蕙style,兩年前已過身,後來我開始寫美容先變扮靚精。」在Blog寫美容,口口聲聲要崇尚天然,為何要整容嫌自己醜?她不屑的說:「其實同去麥記食嘢,買件衫一樣咁普通,令自己靚唔得呀!」之後她又放輕語氣說:「睇相師傅話我,今年last call咪搏一搏囉!(唔怕破相?)硬要搵個理由,咪講吓笑,滿足下讀者求知慾。」曾炒樓賺過百萬的Winnie,對擇偶要求,一定唔可以窮過佢,還揚言男人送名牌手袋做禮物,是低層次。拍過七次拖,明言身邊不乏富二代朋友,但她卻不肯透露識得邊個。活生生的「港女」Winnie,舊年跟拍拖五年的男友分手,過兩年便四張的她,都咪話唔心急,最後一着,她認輸說:「我都唔排除搵Mei Ling幫手。」

嘉賓彈出位
其實為傳媒做嘉賓、顧問上咗位的case屢見不鮮,甚至有專業人士因此轉行或飯碗不保,真正有辣有唔辣。

關嘉美醫生
現年五十九歲的關嘉美,九八年開始以家庭醫生身份於各大報紙雜誌為大眾解答醫學問題,由於為人大膽豪放。由選擇胸圍內褲衞生巾及性行為體位問題,都有問必答,因而引起傳媒注意,頻頻接受專訪,甚至教人打扮、溝仔。終於○六年被同行指搏出位,要告上醫委會。現況:仍為雜誌寫專欄,並於旺角的診所應診,但已較以往低調。

李家仁醫生
六十歲的兒科醫生李家仁,八五年於商台節目《日日好時光》講解醫學常識,後被邀到電視台主持醫學節目。九二年開始與作詞人韋然合作創作兒歌,經常出現於兒童節目。現況:上年中推出新歌《小明上廣州》紅爆網絡,港鐵更以《小明系列》中的《小明遊深圳》作為港鐵深圳龍華線廣告的主題曲,業餘歌星身份仲紅過做醫生。

麥玲玲
原本為律師行文員的麥玲玲,跟林真學風水,九九年開始於風水網站與李丞責合寫專欄,未幾李丞責先彈出,為電視台講風水,並引薦麥玲玲予無綫,自此麥經常為傳媒解答風水問題及節目主持。現況:除了全職做風水師,更與組合農夫rap歌,拍電影,教瘦身,甚至接拍信貸財務廣告,掙錢能力極高。 ####


似我唔係呀!(設計對白)


網友批評她整容前似龍懷騫,整容後似胡杏兒。


上週一,《盛女愛作戰》舉行祝捷會,一班導師包括Winnie(後排右二)和Mei Ling(右一)齊齊亮相,但主角盛女們,就只有Bonnie(右三)一人。


去年Winnie在書展舉行簽名會,宣傳其《美肌瘦身秘笈》新書。


Winnie瘦咗又變靚咗,自信爆棚,即使說自己今年last call,但仍堅持擇偶條件,要又叻又有錢。


去年甩拖後,Winnie去韓國整容,將隆鼻及吊線變眼皮手術過程,在博客公開。


98年在加拿大約克大學心理學畢業的Winnie,是個闊面肥妹,旁為同校死黨股評人黃德几。


六年前Winnie在《港男港女》節目,講明要釣金龜,更說睇男人先睇對方對鞋是否名牌,被指拜金。


童年的Winnie是個男仔頭。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()