周秀娜愛「潛水」 追求者慢慢等

「宅男女神」周秀娜自宣布與拍拖六年的男友陳偉成(Avis)分手後,感情生活一直是大眾焦點。雖然娜姐被指受情傷致暴瘦,但她坦言早已拋低過去,在覓得一位「on call 24小時」的新男友前,暫時以卡通公仔慰寂寥。



雖然回復單身,但娜姐工作排得密麻麻,根本沒時間拍拖。

人非草木,娜姐回想與Avis過去的六年情時坦言曾感可惜:「嗰陣時係會覺得可惜,當兩個人相處成為習慣,又或者對住好鍾意嘅一份紀念品或物品,都會有感情。不過做人都要向前望,鍾意對方,同可唔可以喺埋一齊始終係兩回事!」


娜姐童心未泯,晚晚都要攬公仔瞓。

否認厭食症

問到新的擇偶條件?娜姐笑言新任男友一定要忍受自己「潛水」24小時。她笑謂:「為咗做嘢,我成日都要周圍飛,如果要做我男友,佢一定要接受24小時,甚至突然之間搵我唔到,因為我依家忙到連父母都好少見。」

對於早前被指受情傷困擾,疑似受厭食症煎熬致暴瘦,娜姐坦言絕無此事:「我成日都好開心,亦好好胃口。其實做人最緊要開心,我依家擔任bossini服裝嘅代言人,連slogan都係『be happy』,而且品牌仲送咗我最鍾意嘅卡通公仔Winnie The Pooh畀我,晚晚攬住隻公仔就已經開心。而且我同Winnie The Pooh一樣都係咁鍾意食蜜糖,大家都係咁sweet。」。

周秀娜「隱形」徵男友

周秀娜(Chrissie)今年初宣布與拍拖六年的男友陳偉成(Avis)分手後,一度被傳因情傷而厭食暴瘦,她表示早已拋低過去:「分手嗰時係會覺得可惜,人始終有感情,但都要向前望!依家日日都好開心,好樂觀,我做咗bossini嘅服裝代言人,連Slogan(口號)都係『Be Happy』!」

她笑言沒有男友陪伴,但可藉公仔慰寂寥:「品牌送咗我最鍾意嘅Winnie The Pooh公仔畀我,晚晚攬住個公仔就已經開心!」談到擇偶條件,她透露對方要接受一位「隱形」女友:「為咗做嘢,我成日都要周圍飛,如果要做我男友,一定要廿四小時On Call,甚至突然之間搵我唔到,因為我依家忙到連父母都好少見!」

粉絲是否很想變成周秀娜手中的公仔,陪伴左右?

Chrissie與Avis拍拖多年,本以為好事近,兩人卻宣布分手。

 

娜姐被索包腳繃帶

#video_player{width:100%;height:100%;}


【C女郎】攝影:黃文偉

周秀娜和徐子珊昨日到九龍塘出席鞋履品牌活動,以小背心谷胸上陣的娜姐,引得DV男於高處拍攝其事業線。因拍新片而消瘦不少的娜姐,表示戲中有不少動作場面:「仲有好多打戲,下月中先拍完。」
娜姐表示早前拍戲弄傷腳,故需用繃帶包裹着,豈料有fans卻睇中她用過的繃帶,娜姐說:「佢喺網上同我講話想要,但條繃帶包咗十幾個鐘一直焗住喺鞋入面,陣味可想而知,我即同佢講估唔到佢咁重口味!」問到娜姐可曾有fans要求她送出着過的內衣?她說:「如果女仔問都可以畀,因為佢哋可以着,但男仔就冇喇。」
採訪:譚倩宜

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()