close

袁彌明孖政界男友便利店掃貨

1.■袁彌明日前自爆搭上政界新歡,原來就係前香港人網CEO林雨陽,佢哋日前仲拍住拖去便利店買嘢㖭。DV圖片


【大坑】袁彌明去年被一名「癡漢」恐嚇騷擾,對方罪成,案件叫做告一段落,袁彌明日前夜麻麻10點幾喺大坑嘅七仔買嘢,身邊多咗個觀音兵傍到實,睇嚟有人護花真係令佢安心啲。睇真啲護花使者原來係啱啱摺埋嘅香港人網行政總裁林雨陽,佢仲係公民黨創黨黨員,難怪袁彌明近日甜到漏自爆同政界人士撻着,睇落佢哋外形同高度都好襯。



2.■林雨陽同袁彌明買完嘢後返尚巒愛巢。 

3.■佢哋好避忌咁前後腳行。 

■袁彌明同林雨陽(中)曾一齊出席時事活動。

資料圖片 男友畀錢

袁彌明同林雨陽熱戀中,見少一秒都心掛掛,佢哋當日孖住去便利店買嘢,男方負責畀錢,袁彌明笑騎騎跟住走,佢哋買完嘢就一前一後好避忌咁孖住返大坑豪宅尚巒。林雨陽早年曾喺商台做過主持,有傳佢同卓韻芝拍過拖。

同林雨陽拍拖斷正嘅袁彌明,噚日記者打電話畀佢求證,佢話:「係咩,影到乜嘢相?我哋嗰日成班人開完會,慢必先走。」之後再打多次畀袁彌明,問佢係咪同林雨陽拍拖?佢話:「未穩定,唔講住。」講到林雨陽曾經傳過同卓韻芝拍拖,袁彌明毫不在乎話:「人哋嘅歷史我唔關心亦唔評論,你問番佢啦,我唔知。」至於林雨陽就用開緊會做藉口匆匆收線。

採訪、攝影:朱志聰、陳辰

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()