close
發嫂箍實發哥

影壇巨星周潤發(發哥)與鍾楚紅(紅姑)八七年合作《秋天的童話》飾演「船頭尺」與「十三妹」的浪漫故事,至今仍令人津津樂道。

事實紅姑自從嫁人後與發哥已有十幾年未在公開場合相遇,上周二人終在上海的時裝騷重逢,不過原本好浪漫嘅重逢場面,卻因發嫂陳薈蓮監場,即刻「無晒癮」。

雖然當晚紅姑與發哥夫婦前後腳到場,幸好二人最終在場內相遇,但可惜發哥全程被發嫂蹺到實一實,未能與紅姑來個世紀擁抱,二人只能禮貌地握手,完全唔符合劇情,其後發哥想貼近紅姑問好之際,發嫂繼續唔鬆手,搞到發哥走近紅姑一啲都唔得,紅姑見狀十分醒目,為免發哥難做,自行離開發嫂視線,以一笑為尷尬場面解圍。

「船頭尺」攬實「十三妹」影相,令十三妹非常high,發嫂即時捉緊老公,宣示主權。

紅姑十分醒目以燦爛笑容緩和尷尬氣氛,發嫂就全程視紅姑透明。

右手拖住「十三妹」,左手被老婆挾實,真係左右做人難。

沒有久別重逢的擁抱,只可禮貌的握手,粉絲絕對唔收貨。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()